Sylwia Paszyna objęła stanowisko content executive w ContentHouse

ContentHouse znów powiększa swój zespół. Do działu content marketingu dołączyła nowa content executive, Sylwia Paszyna. Zajmie się m.in. współtworzeniem strategii content marketingowej dla klientów agencji.
O autorze
1 min czytania 2019-10-25

Nowa członkini zespołu ContentHouse odpowiedzialna jest za tworzenie planów wydawniczych na blogi i portale branded contentowe, przeprowadzanie audytów contentowych, analizę zachowań użytkowników i współtworzenie strategii. – Dołączenie do zespołu ContentHouse to dla mnie szansa na rozwijanie własnego warsztatu – mówi Paszyna. Doświadczenie w pracy z tekstem chcę przełożyć na dostarczanie użytkownikom najlepszych treści i tym samym rozwijanie serwisów naszych klientów – dodaje nowa content executive w ContentHouse.

– Pozyskanie Sylwii Paszyny do naszego zespołu to prawdziwy hat trick ContentHouse. Dołączyła do nas specjalistka, która nie tylko ma wspaniałe kompetencje edytorskie i redakcyjne, zdolności analityczne i strategiczne, ale także duże umiejętności komunikacyjne. Jestem przekonany, że podobnie jak w przypadku naszych klientów, wkrótce podbije serca uczestników wielu wydarzeń branżowych i konferencji, podczas których może wystąpić w roli prelegenta. Niezwykle cieszę się z efektów tej rekrutacji – ocenia Grzegorz Miłkowski, CEO w ContentHouse.

Sylwia Paszyna jest absolwentką edytorstwa na Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Jagiellońskiego. W czasach akademickich była bardzo zaangażowana w ruchy studenckie, należała m.in. do Komisji Konkursowej Rady Kół Naukowych. Karierę zawodową rozpoczynała w krakowskiej agencji Delante, gdzie była młodszą specjalistką SEO. Jako korektorka stale współpracuje z Wydawnictwem Czarnym. Pracowała też dla innych ogólnopolskich wydawnictw: Księgarni Akademickiej, Zielonej Sowy, Wydawnictwa Bezdroża, Universitas i Karakteru.

Wolny czas spędza nad dobrymi lekturami. Miłość do literatury przeradza się także w ręcznie przygotowywane kolaże z wycinków z gazet. Nadmiar energii wykorzystuje podczas zajęć tańca towarzyskiego lindy hop.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj