Sylwia Snopkiewicz od wielu lat jest wiązana z branżą mediów i marketingu. Pracowała w domach mediowych m.in. Media Direction, Initiative Warsaw, Aegis oraz Hypermedia, a także w Link4. Przez ostatnie dwa lata zarządzała Zespołem Planowania i Zakupu Mediów w ITI Neovision. Z kolei Omar Mhina zaczynał karierę w digital marketingu w GroupM jako specjalista ds. marketingu w wyszukiwarkach, a następnie w MEC Polska zajmował się tworzeniem strategii digitalowych i content marketingowych. Na koncie ma współpracę z takimi markami jak: Nestle, Jeronimo Martins Polska, LG oraz Johnson&Johnson. Poza pracą zawodową Mhina angażuje się w projekty dydaktyczne min. na Uczelni Łazarskiego oraz w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej.
W TalentMedia Snopkiewicz i Mhina będą odpowiedzialni za rozwój współpracy z kluczowymi klientami agencji oraz za wdrożenia innowacyjnych produktów mediowych dla poszczególnych marek. Oboje raportują bezpośrednio do Krystiana Botko, CEO i Członka Zarządu TalentMedia.
Zobacz również
– Rosnąca konsumpcja treści video online wśród Polaków i ogromna popularność YouTube sprawiają, że marki coraz częściej poszukują nowych rozwiązań i niestandardowych aktywności z obszaru videomarketingu – mówi Krystian Botko, CEO TalentMedia – Obecnie bardzo wiele firm planuje strategie komunikacji uwzględniając specyfikę przekazów video w Internecie. Naszymi partnerami w rozmowach po stronie Klienta są zarówno osoby odpowiedzialne za komunikację jak i działy mediów. Utworzony niedawno dział rozwoju biznesu będzie wspierał naszych partnerów w implementacji nowych, szytych na miarę produktów. Ogromne doświadczenie w tym zakresie, zarówno Sylwii jak i Omara z pewnością pomoże nam w realizacji tego celu – dodaje Botko.