Zmiana projektu strony www.orange.pl to efekt długotrwałych badań z użytkownikami i analiz, z których najistotniejszym elementem było opracowanie map podróży użytkowników (ang. customer journey maps). Eksperci Symetrii przeanalizowali główne procesy wykonywane przez przedstawicieli grup docelowych na stronie Orange. Pozwoliło to na zbadanie wszystkich miejsc styku z klientem oraz dało podstawy do wprowadzenia istotnych zmian w strukturze samego serwisu, który aktualnie ma być bardziej intuicyjny i dostosowany do potrzeb użytkowników.
– Naszym celem było przede wszystkim zapewnienie najlepszego user experience dla naszych użytkowników, przy jednoczesnym uwzględnieniu celów biznesowych stawianych przed stroną internetową – mówi Filip Żok, Dyrektor Portali i Aplikacji w Orange. – Na podstawie kilkuletniej współpracy wiedzieliśmy, że Symetria poradzi sobie z tym zadaniem – dodaje Żok.
Zobacz również
Najistotniejsze zmiany w serwisie dotyczą architektury informacji i skupieniu się na intuicyjnym dotarciu do produktów i usług. Użytkownicy już w momencie dotarcia do strony głównej w szybki sposób mogą zidentyfikować obszar, który ich interesuje. Ścieżka nawigacji została zaprojektowana w pełni w oparciu o rzeczywiste potrzeby przedstawicieli grup docelowych Orange. Podczas badań eksperci Symetrii testowali procesy związane z zakupem nowej usługi, przedłużeniem umowy, dokupieniem usługi czy przejściem z karty na abonament. Wszystkie wnioski wykorzystano przy opracowywaniu nowej odsłony serwisu www.orange.pl.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach