TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Synergic realizuje kampanię OOH dla nowego klienta – dynamicznie rozwijającego się sklepu internetowego Born2be.pl

W kwietniu rozpoczęła się outdoorowa odsłona nowej kampanii wizerunkowej sklepu internetowego Born2be.pl, którą realizuje Synergic. Trwające już od miesiąca w telewizji i digitalu działania reklamowe po hasłem „Born2be.
O autorze
1 min czytania 2018-04-20

Dodaj do ulubionych” mają zwrócić uwagę na wzbogacenie oferty sklepu o odzież i obuwie dla dorosłych i dla dzieci, podkreślić prostotę zakupów oraz krótki czas dostawy. Odsłona OOH kampanii „Born2be. Dodaj do ulubionych” jest rozbudowana i wykorzystuje zarówno klasyczne citylighty czy billboardy, jak i nośniki digital signage w formie ekranów LCD w komunikacji miejskiej i siłowniach oraz MMS’y.

Właściciel Born2be, spółka AZAGroup, konsekwentnie inwestuje w ten e-commerce poprzez wprowadzanie kolejnych linii produktowych oraz rozwiązań technologicznych ułatwiających proces zakupowy. Niecały rok temu platforma oferowała wyłącznie damskie obuwie. Dziś w buty, ubrania i dodatki – w sumie kilkanaście tysięcy artykułów – zaopatruje już całą rodzinę. Tym samym born2be.pl staje się poważną konkurencją dla topowych graczy z branży.

Outdoorowa kampania „Born2be. Dodaj do ulubionych” jest realizowana na billboardach w wybranych wojewódzkich miastach w Polsce, m. in w Warszawie, Sopocie, Olsztynie i Opolu, citylighty promują kampanię na trzech warszawskich dworcach PKP oraz lotnisku regionalnym w Modlinie.

Za kreacją kampanii stoi agencja FCB Bridge2Fun. Zrealizowany w jej ramach spot jest emitowany na ekranach LCD w prawie dwustu siłowniach i salonach kosmetycznych w całej Polsce oraz w 60 autobusach komunikacji miejskiej w Warszawie. Nowością w realizowanym mixie rozwiązań OOH dla sklepu Born2be.pl jest reklama w formie MMS’ów, wysłanych do dokładnie sformatowanej grupy docelowej kobiet w wieku 30-45 lat, najczęściej decydujących o nowej formie zakupów online.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Born2be jest aktualnie stuprocentowym ucieleśnieniem konceptu ‘smart living’, a więc miejscem w sieci, gdzie każdy znajdzie dla siebie produkty wysokiej jakości za rozsądne ceny i obsługę premium 24 godziny przez siedem dni w tygodniu,” -mówi Daniel Duniak, dyrektor marketingu w AZAGroup. „Kampania ma utrwalić ten wizerunek i dotrzeć z nim do nowych klientów. Jest także realizacją strategii zakładającej ekspansję w bardzo precyzyjnie określonym segmencie rynku.”

„Mix nośników OOH zaproponowany przez Synergic gwarantuje dotarcie do dużego i precyzyjnie zdefiniowanego audytorium w grupie docelowej Born2be. Cieszymy się, że przekonaliśmy Klienta do kampanii z wykorzystaniem różnorodnych nośników reklamowych na tak dużą skalę. Rozmach działań jest spory, a dotarcie zarówno efektywne, jak i efektowne.” – przekonuje Joanna Hutnik, Wiceprezes Zarządu Synergic.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się