…Synergic, z wykorzystaniem kreacji przygotowanej przez niemiecką agencję.
Kampania reklamowa z użyciem citylithów, backlightów i monitorów LCD widoczna jest na lotniskach w Gdańsku, Katowicach i Wrocławiu. Jest to pierwsza tej skali kampania impactowa z wykorzystaniem różnorakich formatów i pełnej przestrzeni oraz stref lotnisk – hale przylotów i odlotów (Gdańsk, Katowice), hala ogólnodostępna (Katowice). Natomiast na lotnisku we Wrocławiu reklamy są widoczne w hali odlotów, na zewnętrznej części lotniska z włączeniem wiaty przystankowej, parkingu, przy wjedzie na lotnisko oraz wejściu do terminala.
Zobacz również
„Okres okołoświąteczny to idealny moment na rozszerzenie oferty lotniczej i promowanie połączeń dla turystów z Polski związanych z tradycyjnymi niemieckimi Weihnachtsmark. Świąteczne atrakcje przyciągają całe rodziny, są świetną okazją do wspólnego przeżycia atmosfery świąt oraz dają możliwości zakupienia prezentów i poznania kultury oraz lokalnych specjałów kulinarnych. Cieszy nas, że już drugi rok z rzędu w tym świątecznym czasie Wizz Air zdecydował się na realizację kampanii z użyciem naszych jakościowych nośników na lotniskach” – powiedziała Joanna Hutnik, Wiceprezes Zarządu Synergic.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]