W kampanii wykorzystano prawie 300 nośników LCD w kluczowych siłowniach w Polsce. Badania potwierdzają, że jest to bardzo efektywna forma dotarcia, gdyż w ciągu miesiąca wybrane do kampanii 90 klubów sportowych odwiedza ponad 250 tysięcy członków. W projekcie wykorzystano główne sieci klubów: Calypso, Zdrofit i S4. Nośniki LCD w klubach sportowych są efektywne również jakościowo i zgodne z duchem programu Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy. Charakteryzują się wysokim dopasowaniem do kampanii kierowanej do ludzi młodych, aktywnych, dbających o zdrowie, ambitnych i aspirujących.
Z badań Millward Brown z 2015 roku wynika, że średnia długość kontaktu wzrokowego z reklamą podczas standardowego treningu to 21 minut i około 2 milionów kontaktów odbiorców miesięcznie.
Zobacz również
„Rozwiązania reklamowe z użyciem ekranów LCD w siłowniach na terenie całej Polski proponowane przez Synergic to ciekawy i nieinwazyjny sposób dotarcia do interesującej grupy docelowej. Kampania jest skierowana do osób młodych, zainteresowanych programem, imprezami, technologią. Właśnie dlatego przy promocji nowej ramówki sezonu telewizyjnego MTV zdecydowaliśmy wspólnie z klientem na zmianę z tradycyjnego outdooru na rzecz skupiających uwagę reklam emitowanych na ekranach LCD.” – powiedziała Joanna Hutnik, Wiceprezes Zarządu Synergic.