IKEA znowu zaskakuje – amerykański oddział marki postanowił wprowadzić wirtualny podręcznik do… Kama Sutry. Nie jest to jednak typowa księga dla miłośników sztuki kochania, a katalog z pomysłami na aranżację sypialni.
W „Kama Sutrze” marki IKEA znajdziemy 20 inspirujących przykładów na aranżację swojej sypialni. Co ciekawe, każdy pomysł nosi nazwę zaczerpniętą od wybranej popularnej pozycji seksualnej, w tym m.in. „na pieska”, „kwiat lotosu” czy „wspinacz”.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Niestety, „Kama Sutra” marki IKEA dostępna jest tylko na rynku amerykańskim. Nie wiadomo czy zostanie ona wprowadzona też do innych państw.
PS
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Popularny youtuber Martin Stankiewicz stworzył film „Pościele moich byłych”, który jest kolejną produkcją przygotowaną na potrzeby kampanii marki IKEA. Tym razem tematem filmu jest sypialnia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
W najnowszej kampanii IKEA uchyla drzwi do sypialni i odczarowuje tabu dotyczące tej przestrzeni. Marka stawia w komunikacji na humor oraz autoironię. W myśl zasady, że są rzeczy, o których nie lubimy mówić głośno, dopóki nie zaczniemy się z nich śmiać.