Sypialniane doznania dzięki Kama Sutrze od marki IKEA

Sypialniane doznania dzięki Kama Sutrze od marki IKEA
Amerykański oddział IKEA postanowił zaskoczyć swoich klientów – marka wprowadziła wirtualny katalog o wdzięcznej nazwie „Kama Sutra”. Za pomocą porównań do popularnych pozycji seksualnych, brand prezentuje swoje ciekawe aranżacje sypialniane.
O autorze
1 min czytania 2019-03-07

IKEA znowu zaskakuje – amerykański oddział marki postanowił wprowadzić wirtualny podręcznik do… Kama Sutry. Nie jest to jednak typowa księga dla miłośników sztuki kochania, a katalog z pomysłami na aranżację sypialni.

W „Kama Sutrze” marki IKEA znajdziemy 20 inspirujących przykładów na aranżację swojej sypialni. Co ciekawe, każdy pomysł nosi nazwę zaczerpniętą od wybranej popularnej pozycji seksualnej, w tym m.in. „na pieska”, „kwiat lotosu” czy „wspinacz”.

Niestety, „Kama Sutra” marki IKEA dostępna jest tylko na rynku amerykańskim. Nie wiadomo czy zostanie ona wprowadzona też do innych państw.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Popularny youtuber Martin Stankiewicz stworzył film „Pościele moich byłych”, który jest kolejną produkcją przygotowaną na potrzeby kampanii marki IKEA. Tym razem tematem filmu jest sypialnia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W najnowszej kampanii IKEA uchyla drzwi do sypialni i odczarowuje tabu dotyczące tej przestrzeni. Marka stawia w komunikacji na humor oraz autoironię. W myśl zasady, że są rzeczy, o których nie lubimy mówić głośno, dopóki nie zaczniemy się z nich śmiać.