Allegro od 18 lat ułatwia życie klientom, oferując przez internet niemal nieograniczony wybór produktów w doskonałych cenach, co pozwala Polakom zaoszczędzić pieniądze i czas. Z Allegro Smart! zakupy online w Polsce staną się jeszcze wygodniejsze i jeszcze tańsze.
– Allegro Smart! to produkt przygotowany z myślą o klientach, którzy oczekują maksymalnej wygody zakupów online oraz niskich kosztów dostaw. Każdy może teraz zamówić w ciągu roku nawet 365 darmowych przesyłek do paczkomatów lub punktów odbioru za jedyne 49 zł. Koszt usługi zwraca się już po 6-7 dostawach, podczas gdy klienci dokonują na Allegro przeciętnie znacznie większej liczby zakupów w ciągu roku. Usługę celowo oparliśmy o paczkomaty i punkty odbioru, ponieważ są to metody dostawy chętnie wybierane przez naszych klientów, dla których często są one najwygodniejsze. Widzimy istotny wzrost zainteresowania tymi metodami dostawy. Już na starcie na Allegro dostępnych jest 30 milionów ofert oznaczonych ikoną Allegro Smart! – mówi Grzegorz Czapski, dyrektor ds. rozwoju Allegro.
Zobacz również
W ciągu ostatniego roku liczba zakupów realizowanych z dostawą do paczkomatów i punktów odbioru wzrosła na Allegro o 40 procent. Natomiast w ciągu ostatnich dwóch lat liczba oferowanych produktów, które można zamówić do punktów odbioru lub paczkomatów wzrosła na Allegro prawie trzykrotnie.
– W Allegro jesteśmy całkowicie skupieni na potrzebach kupujących. Dlatego od lat szybko dostosowujemy się do ich oczekiwań i wykorzystujemy technologię do tworzenia usług, dzięki którym ich życie staje się łatwiejsze. Ogromny wybór ofert i najlepsze ceny sprawiają, że Allegro co miesiąc odwiedza 17 milionów klientów. Allegro Smart! to prawdziwy przełom w polskim e-commerce. Dzięki tej usłudze można zapomnieć o kosztach dostawy i skupić się na przyjemności zakupów” – uważa Francois Nuyts, prezes Allegro. – Już dziś klienci kupują na Allegro bardzo często. Liczę, że dzięki Allegro Smart! uda nam się zachęcić ich do jeszcze częstszych zakupów. Nowa usługa nie tylko uczyni ich życie łatwiejszym, ale będzie także impulsem do dalszego rozwoju polskiego e-commerce. To ogromna szansa dla 125 tysięcy polskich przedsiębiorców – głównie małych i średnich firm – sprzedających na Allegro – dodaje Francois Nuyts.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach