Szczęście przychodzi do tych, którzy na nie czekają. Spot Wall Street Journal namawia do robienia inspirujących rzeczy!

Szczęście przychodzi do tych, którzy na nie czekają. Spot Wall Street Journal namawia do robienia inspirujących rzeczy!
Wall Street Journal to wydawana w Nowym Jorku jedna z najbardziej znanych gazet o tematyce gospodarczej. Niedawno wypuściła reklamę, która ma zachęcić młodych ludzi do rozwijania się i osiągania!
O autorze
1 min czytania 2017-10-12

Wydawnictwo stworzyło reklamę z młodą kobietą, która od urodzenia walczy, by osiągać jak najlepsze wyniki, jest ambitna i przedsiębiorcza. Tak właśnie WSJ postrzega swoich czytelników i przekonuje, że dobre rzeczy przychodzą tylko do tych, którzy są pewni i na nie czekają!

PS

Podobny spot stworzyła marka Always. Procter&Gamble przeprowadziło ankietę, z której wynika, że „50 procent dziewcząt czuje się sparaliżowanych strachem przed zmianami w okresie dojrzewania”. Te obawy sprawiają, że 7/10 boi się podejmować prób w nowych dziedzinach życia. Film marki ma sprawić, że dziewczęta wkraczające w wiek dojrzewania poczują się dumnie i pewnie podczas robienia różnych czynności #JakDziewczyna.

W linku możecie zobaczyć inne spoty marki, stworzone podczas kampanii #LikeAGirl

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

Ciekawość ludzka nie zna granic, podobno. Dlatego General Electric wprowadził do swojej kampanii Molly, ciekawą świata dziewczynkę, która dzięki swojej innowacyjności, opracowała, na przykład, urządzenie do usuwania odpadów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Reklama jest kontynuacją kampanii GE, w której firma wyobraża sobie świat, w którym kobiety traktowane są jak gwiazdy. Molly jest przykładem na to, że jeśli coś nas inspiruje, warto zgłębiać temat, niezależnie od płci!

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się