Wydawnictwo stworzyło reklamę z młodą kobietą, która od urodzenia walczy, by osiągać jak najlepsze wyniki, jest ambitna i przedsiębiorcza. Tak właśnie WSJ postrzega swoich czytelników i przekonuje, że dobre rzeczy przychodzą tylko do tych, którzy są pewni i na nie czekają!
PS
Zobacz również
Podobny spot stworzyła marka Always. Procter&Gamble przeprowadziło ankietę, z której wynika, że „50 procent dziewcząt czuje się sparaliżowanych strachem przed zmianami w okresie dojrzewania”. Te obawy sprawiają, że 7/10 boi się podejmować prób w nowych dziedzinach życia. Film marki ma sprawić, że dziewczęta wkraczające w wiek dojrzewania poczują się dumnie i pewnie podczas robienia różnych czynności #JakDziewczyna.
W linku możecie zobaczyć inne spoty marki, stworzone podczas kampanii #LikeAGirl
PS2
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Ciekawość ludzka nie zna granic, podobno. Dlatego General Electric wprowadził do swojej kampanii Molly, ciekawą świata dziewczynkę, która dzięki swojej innowacyjności, opracowała, na przykład, urządzenie do usuwania odpadów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Reklama jest kontynuacją kampanii GE, w której firma wyobraża sobie świat, w którym kobiety traktowane są jak gwiazdy. Molly jest przykładem na to, że jeśli coś nas inspiruje, warto zgłębiać temat, niezależnie od płci!