“Biegasz jak dziewczyna” nabiera nowego znaczenia. Always po raz kolejny udowadnia, że warto próbować nowych rzecz

“Biegasz jak dziewczyna” nabiera nowego znaczenia. Always po raz kolejny udowadnia, że warto próbować nowych rzecz
Nie raz słyszymy, jak dzieci na podwórkach przekrzykują się wyzwiskami „biegasz jak dziewczyna” lub „rzucasz jak dziewczyna” to określenia, które rzucane, szczególnie w stronę chłopców, powodują negatywne odczucia.
O autorze
1 min czytania 2017-08-21

Always od kilku lat prowadzi kampanię, która ma zmienić to, jak odbieramy słowa „jak dziewczyna”.

Kilka dni temu marka wydała kolejne spoty kampanii. Filmy mają sprawić, że dziewczęta wkraczające w wiek dojrzewania poczują się dumnie i pewnie podczas robienia różnych czynności #JakDziewczyna.

Procter&Gamble przeprowadziło ankietę, z której wynika, że „50 procent dziewcząt czuje się sparaliżowanych strachem przed zmianami w okresie dojrzewania” a „75 procent dziewcząt zgadza się z twierdzeniem, że media społeczne przyczyniają się do zmniejszenia pewności siebie wśród dziewcząt szczególnie w okresie dojrzewania”.

Te obawy sprawiają, że 7/10 boi się podejmować prób w nowych dziedzinach życia. Dlatego Always po raz kolejny pokazała, że robienie rzeczy #JakDziewczyna, nie zawsze musi się udać, ale warto próbować – niezależnie od płci!

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania opracowana przez Leo Burnettt zdobyła liczne nagrody i wielkie uznanie od czasu jej uruchomienia w czerwcu 2014 r.

Marka opublikowała również wywiad z reżyserem spotów kampanii:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Poniżej pozostałe spoty kampanii:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się