Always od kilku lat prowadzi kampanię, która ma zmienić to, jak odbieramy słowa „jak dziewczyna”.
Kilka dni temu marka wydała kolejne spoty kampanii. Filmy mają sprawić, że dziewczęta wkraczające w wiek dojrzewania poczują się dumnie i pewnie podczas robienia różnych czynności #JakDziewczyna.
Zobacz również
-
„Legal Tracks”: Kwai zmienia zasady użytkowania w piosenki i sprawia, że zostają zapamiętane
-
#OdKulis: „Popatrz, Posłuchaj, Połącz” Fundacji UNAWEZA. Akcja, która uczy, jak udzielać Pierwszej Pomocy dla Zdrowia Psychicznego
-
„The Trial”: Lingokids zdejmuje poczucie winy z rodziców, których dzieci spędzają czas przed ekranem
Procter&Gamble przeprowadziło ankietę, z której wynika, że „50 procent dziewcząt czuje się sparaliżowanych strachem przed zmianami w okresie dojrzewania” a „75 procent dziewcząt zgadza się z twierdzeniem, że media społeczne przyczyniają się do zmniejszenia pewności siebie wśród dziewcząt szczególnie w okresie dojrzewania”.
Te obawy sprawiają, że 7/10 boi się podejmować prób w nowych dziedzinach życia. Dlatego Always po raz kolejny pokazała, że robienie rzeczy #JakDziewczyna, nie zawsze musi się udać, ale warto próbować – niezależnie od płci!
Kampania opracowana przez Leo Burnettt zdobyła liczne nagrody i wielkie uznanie od czasu jej uruchomienia w czerwcu 2014 r.
„The Trial”: Lingokids zdejmuje poczucie winy z rodziców, których dzieci spędzają czas przed ekranem
Marka opublikowała również wywiad z reżyserem spotów kampanii:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Poniżej pozostałe spoty kampanii: