Szef mediów społecznościowych w Microsofcie na konferencji Marketing Progress

Nestor J Portillo, Worldwide Community & Social Media Director w Microsofcie, będzie gościem konferencji Marketing Progress: skuteczne strategie marketingowe, która rozpocznie się 12 czerwca we Wrocławiu.
O autorze
2 min czytania 2014-05-22

Będzie to pierwsza wizyta amerykańskiego eksperta w Polsce. Ponadto podczas eksperckiej konferencji usłyszymy też m.in. Jerzego Owsiaka, Macieja Tesławskiego, Pawła Tkaczyka, Natalię Hatalską, Krzysztofa Ibisza czy Bartłomieja Raka z Socjomanii.

Nestor J Portillo to specjalista z 20-letnim doświadczeniem, którego projekty zostały nagrodzone m.in. przez Forbes, Fortune, WSJ i Mashable, jako przykłady najlepszych praktyk w branży. Drugiego dnia Marketing Progress wygłosi specjalną, godzinną prelekcję. W jej trakcie omówi najnowsze trendy i najskuteczniejsze działania uwzględniające modele inteligencji społecznej oraz świadomości klienta. Przedstawi także case studies takich działań, które z powodzeniem można uwzględnić w przyszłych planach biznesowych, jako przykłady zapewniające zwrot z inwestycji.

– Do udziału w konferencji adresowanej do specjalistów od szeroko rozumianej komunikacji zaprosiliśmy ekspertów z różnorodnych dziedzin – wyjaśnia Marcin Budzyński, Business Development Director w Mind Progress Group, organizatora konferencji. – Szczególnie cieszy nas fakt nawiązania współpracy z Nestorem J Portillo, doświadczonym ekspertem w tak wielu obszarach: od Social Media, przez Digital Marketing, Online Communities do Customer Experience czy Customer Service.

Konferencja Marketing Progress składa się z łącznie 20 wystąpień i warsztatów, które z jednej strony pozwolą uczestnikom w poznaniu skutecznych narzędzi przydatnych w tworzeniu i realizacji strategii marketingowych, z drugiej zaś mają zainspirować do działania, poprzez pokazanie unikatowych case studies. W trakcie pierwszego dnia wydarzenia wykład wprowadzający wygłosi strateg Maciej Tesławski, który będzie mówić o roli strategii marketingowej w rozwoju firm i ich marek czy usług. Ponadto zostaną zaprezentowane wyniki badania na temat rynku wdrażania strategii marketingowych w firmach, przeprowadzone przez Mind Progress Group i IPC Instytut Badawczy. Z kolei Paweł Tkaczyk opowie o tym, jak sprawić, by tworzone przez firmy opowieści były po pierwsze interesująca, po drugie rzeczywiście budowały wartość produktu lub usługi w głowie klienta. Na zakończenie pierwszego dnia wystąpi Jurek Owsiak, który na przykładzie Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, podzieli się swoją wiedzą z zakresu budowania i zarządzania organizacją oraz planowania i prowadzenia działań marketingowych. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Drugi dzień konferencji zainauguruje wystąpienie Jana Hartmana, podczas którego filozof przedstawi analizę pojęcia „reputacja”, dokonując rozróżnienia poszczególnych rodzajów prestiżu, zależnie od grupy docelowej, pozycji marki oraz kluczowych insightów z nią związanych. Tego dnia w Kinie Nowe Horyzonty zaprezentuje się także Natalia Hatalska. Autorka jednego z najbardziej wpływowych blogów w Polsce będzie opowiadać o miejscu niestandardowych form komunikacji offline w strategii marketingowej. Z kolei Bartłomiej Rak z Socjomanii omówi kwestię budowy strategii komunikacji w mediach społecznościowych z wyłączeniem Facebooka. Podpowie, na które serwisy powinno się zwrócić szczególną uwagę i w jaki sposób wykorzystywać Google+, YouTube, Twittera i inne mniej popularne od Facebooka platformy społecznościowe w budowaniu marki. Z kolei Krzysztof Ibisz, dziennikarz i prezenter telewizyjny, poruszy zagadnienie personal brandingu. Omówi szczególnie kwestię wystąpień publicznych, w myśl zasady: jak nas widzą – tak się sprzedamy, której stosowanie jest niezbędne w budowaniu marki osobistej.

Szczegółowy program, wykaz ekspertów i informacji na temat konferencji dostępne są na stronie www.marketingprogress.pl

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się