Szef powraca! – rusza jesienna kampania Pracuj.pl

Październik to okres wzmożonej aktywności kandydatów, którzy po wakacyjnej przerwie wracają do poszukiwań pracy. W związku z tym portal Pracuj.pl rusza z nową jesienną kampanią ze słynnym „Szefem”.
O autorze
0 min czytania 2019-10-02

Pracuj.pl już od kilku lat w swoich kampaniach wykorzystuje wizerunek słynnego, ekscentrycznego Szefa. Te z przymrużeniem oka obrazują sytuacje zawodowe, które mogąc być silnym bodźcem do podjęcia decyzji o zmianie pracy. 

Teraz, jako że październik jest okresem wzmożonej aktywności kadydatów, Pracuj.pl ruszył z nową jesienną kampanią telewizyjną. Spoty reklamowe stworzone w jej ramach będą wyświetlane między innymi na kanałach Polsat, TVN czy Comedy Central oraz w internecie.

Główna odsłona kampanii potrwa do połowy listopada. Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F), produkcję spotów przygotował dom Prime Time. Zakup mediów telewizyjnych planowany jest przez dom mediowy K2 Precise, działania online prowadzone są przez dział wewnętrzny Pracuj.pl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj