Pracuj.pl już od kilku lat w swoich kampaniach wykorzystuje wizerunek słynnego, ekscentrycznego Szefa. Te z przymrużeniem oka obrazują sytuacje zawodowe, które mogąc być silnym bodźcem do podjęcia decyzji o zmianie pracy.
Teraz, jako że październik jest okresem wzmożonej aktywności kadydatów, Pracuj.pl ruszył z nową jesienną kampanią telewizyjną. Spoty reklamowe stworzone w jej ramach będą wyświetlane między innymi na kanałach Polsat, TVN czy Comedy Central oraz w internecie.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Główna odsłona kampanii potrwa do połowy listopada. Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F), produkcję spotów przygotował dom Prime Time. Zakup mediów telewizyjnych planowany jest przez dom mediowy K2 Precise, działania online prowadzone są przez dział wewnętrzny Pracuj.pl.