Główny bohater spotów reklamowych – ekscentryczny Szef, który na „szefowaniu” zna się najlepiej – rozpoczął cykl porad skierowanych do znanych osobowości polskiego internetu.
Kampania wideo online
Kontynuacja kampanii w formacie wideo on-line ma zachęcać użytkowników do wygodnego szukania pracy z aplikacją Pracuj.pl. Dodatkowe filmy rozwijają historię znaną ze spotu telewizyjnego – można w nich poznać kolejne przemyślenia i działania Szefa oraz pracowników jego zespołu.
Zobacz również
Pracuj.pl
Szkolenie „Pieniądze szczęścia nie dają” dało do myślenia wielu uczestnikom… Zobacz kolejny odcinek z cyklu „Szef i Reszta” i sprawdź, co o tym myślą Henryk i Janusz.
Cykl „Szef radzi”
W digitalowej odsłonie kampanii Pracuj.pl wystartował równolegle cykl „Szef radzi”. W ramach prowadzonych działań, poza kampanią display i komunikacją w mediach społecznościowych, powstały spoty indywidualnie dedykowane dziewięciu popularnym twórców internetowym. Szef z kampanii Pracuj.pl podzieli się swoimi spostrzeżeniami na temat sposobu prowadzenia biznesu. Pierwsze porady Szefa można obejrzeć już na profilu facebookowym m.in. Michała Sadowskiego, Michała Góreckiego czy Mordoru na Domaniewskiej. Ponadto na Facebooku Pracuj.pl użytkownicy mogą znaleźć humorystyczne treści motywacyjne od Szefa zwane „Szefotywatorami”.
Internetową odsłonę serialu „Szef i Reszta” oraz cykl „Szef radzi” przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa wspólnie z The Digitals.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing