źródło zdjęcia głównego: shutterstock.com
Szkolenie podzielone jest na 3 moduły:
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
- Strona WWW jako podstawa istnienia w sieci,
- Wykorzystanie mediów społecznościowych w marketingu i reklamie NGO,
- Kryzys w social media – jak reagować na problemy, zasady i analiza wybranych przypadków z polskiej sieci, monitoring sieci.
Partnerami szkolenia są: Brand24, Kylos Data Center, Piastun, Greg Print i kilka innych marek działających w branży marketingowej.
W imieniu organizatorów i wszystkich partnerów serdecznie zapraszamy.
Aby wziąć udział w szkoleniu, zarejestruj się → tutaj.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing