Przez ćwierć wieku zmienić może się praktycznie wszystko. Ale najlepiej smakuje to, co ponadczasowe, tak jak… pyszny smak serów Hochland! Z okazji 25 lat na rynku, firma Hochland przygotowała dla swoich fanów jedyną w swoim rodzaju, sentymentalną podróż w czasie…
Wszyscy pamiętamy reklamę z dwójką uczniów, którzy na parkowej ławce wymieniali się kanapkami. Po latach Hochland odszukał głównych bohaterów, którzy – jak się okazało – przyjaźnią się od czasów nagrania kultowej reklamy! Odtwórcy głównych ról, teraz już dorośli, tym razem wcielili się w rolę małżeństwa, które razem z dziećmi wraca na parkową ławeczkę przypominającą im o beztroskich, szkolnych czasach i… serkach Hochland, które nadawały tamtym chwilom wyjątkowy smak.
Zobacz również
Dzielenie się pozytywnymi emocjami, energią, zawsze rodzi coś dobrego – dlatego dziś Hochland Polska dzieli się ze swoimi klientami nie tylko wyśmienitymi serami i kulinarnymi inspiracjami, lecz także wspaniałymi nagrodami, jakie można wygrać w wielkiej loterii urodzinowej. W najnowszej loterii do wygrania jest 5 rodzinnych, bogato wyposażonych aut Jeep Renegade i wiele nagród pieniężnych przyznawanych każdego dnia – 25 x 100 zł.
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W styczniu br., po 20 latach przerwy, marka Milka zdecydowała się przywrócić swojego kultowego Świstaka, który tym razem wystąpił w kampanii kremu Patamilka.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Także IKEA postanowiła po latach odświeżyć jedną ze swoich reklam. W kampanii Lamp 2 marka kontynuuje historię lampy sprzed 16 lat i przekonuje, że stare przedmioty mogą zyskać nowe życie u kogoś innego w domu.