– Z olbrzymią radością i dumą informujemy, że EACA, czyli nasza organizacja macierzysta na szczeblu europejskim, będzie certyfikowała szkoły SAR. Przeszliśmy przez bardzo wnikliwy proces certyfikacji i zdaliśmy go na piątkę z plusem – mówi Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający SAR.
Oferowane przez SAR szkoły i programy edukacyjne, zapewniają doskonałą bazę wiedzy teoretycznej, ale przede wszystkim umożliwiają uczestnikom praktyczne ćwiczenie umiejętności. To podejście nakierowane jest na dostarczenie uczestnikom zestawu kompetencji, potrzebnych w codziennej pracy marketerów pracujących po stronie reklamodawców, agencji i mediów.
Zobacz również
– To, co wyróżnia programy SAR to dwugłos wykładowców. Dany temat pokazywany jest przez dwie strony procesu tworzenia komunikacji i biznesu komunikacyjnego: marketerów i pracowników agencji. Pomagają zrozumieć i nauczyć się najbardziej efektywnej współpracy stron w budowaniu marek. To podejście, oraz autorskie programy tworzone w SAR we współpracy z wykładowcami – wybitnymi przedstawicielami rynku umożliwiły nam otrzymanie certyfikacji organizacji znanej z własnych znakomitych programów edukacyjnych. To olbrzymie wyróżnienie i docenienie pracy zarówno zespołu SAR Wiedza, jak również wykładowców naszych szkół – podkreśla Anna Zimecka, project director SAR.
Każda ze szkół prowadzonych przez SAR to platforma wymiany wiedzy i budowania doświadczeń w oparciu o współpracę z prowadzącymi zajęcia. Wykładowcy mają stały kontakt z rynkiem, klientami i realnymi zadaniami, w których odnoszą sukcesy. SAR dba, aby każdy spośród starannie wybranych prowadzących był nie tylko wybitnym profesjonalistą w swojej dziedzinie. To doświadczeni eksperci i praktycy – jurorzy Effie, wysocy rangą menedżerowie, mający na swoim koncie potwierdzone nagrodami sukcesy zawodowe. Ich bogate doświadczenie zawodowe oraz kompetencje pozwalają im dzielić się z uczestnikami najbardziej aktualnymi case’ami i rozwiązaniami, które sami stosują w swojej pracy.
EACA to europejskie stowarzyszenie agencji komunikacyjnych z siedzibą w Brukseli. Jest głosem europejskich agencji komunikacyjnych i stowarzyszeń. Członkami EACA są agencje reklamowe, medialne, cyfrowe, brandingowe i PR oraz ich krajowe stowarzyszenia – razem reprezentują ponad 2500 organizacji z blisko 30 krajów europejskich, które bezpośrednio zatrudniają ponad 120 000 osób.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing