Biedronka już po raz trzeci została partnerem głównym Szlachetnej Paczki. Dzięki temu w dniach od 12 listopada do 24 grudnia każdy klient sieci Biedronka, kupując słodycze ze świątecznej linii Magnetic z logo Szlachetnej Paczki, takie jak: praliny, czekoladowe figurki, cukierki, ciastka, pierniki, kalendarze adwentowe, a także nauszniki czy maskotki ze słodkościami w komplecie – wspiera najbardziej potrzebujące rodziny, dzieci, osoby samotne czy poszkodowane przez los. To do nich każdego roku dociera Szlachetna Paczka.
– Biedronkę ze Szlachetną Paczką łączą wspólne wartości, które przyczyniły się do podjęcia decyzji o współpracy. W ubiegłym roku nasi klienci udowodnili, że chętnie angażują się w pomoc potrzebującym, dlatego w tegorocznym projekcie zwiększyliśmy koszyk produktów biorących udział w akcji. Cieszę się, że działając wspólnie, możemy czynić wiele dobrego w okresie świąt, które dla wszystkich mają szansę być magiczne – mówi Arkadiusz Mierzwa, dyrektor komunikacji i CSR sieci Biedronka.
Zobacz również
To już druga edycja akcji, w której Biedronka zachęca swoich klientów do pomagania, przeznaczając część przychodu ze sprzedaży oznaczonych produktów na rzecz Szlachetnej Paczki. W ubiegłym roku, dzięki zaangażowaniu i hojności klientów sieci Biedronka przekazała 200 tysięcy złotych. W tym roku zwiększa się skala projektu – klienci będą mogli wybrać jeden z aż ponad 25 produktów linii Magnetic.
– Realizacja Szlachetnej Paczki nie byłaby możliwa, gdyby nie współpraca z partnerami biznesowymi. Dlatego bardzo doceniamy, że po raz kolejny możemy liczyć na wsparcie Biedronki, która daje przykład odpowiedzialności społecznej nawet w trudnych czasach. Dzięki zaangażowaniu firmy i klientów, pomoc Szlachetnej Paczki będzie mogła dotrzeć do jeszcze większej liczby potrzebujących. Razem możemy więcej – mówi Dominika Langer-Gniłka, wiceprezeska Stowarzyszenia Wiosna realizującego Szlachetną Paczkę, dyrektorka Działu Współpracy i Rozwoju.
Więcej o społecznym zaangażowaniu Biedronki można dowiedzieć się na stronie csr.biedronka.pl.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing