fot. depositphotos.com
Okoliczność wolnej niedzieli postanowiło wykorzystać Muzeum Narodowe w Warszawie, by w dowcipny sposób zachęcić do odwiedzenia swych wystaw.
Zobacz również
Więc jak, widzimy się w kolejną niedzielę bez handlu w galerii?
Muzea nie są dostępne tylko dla wtajemniczonych, to otwierająca się na społeczeństwo przestrzeń, w której każdy może znaleźć coś dla siebie. To miejsce spotkań ze sztuką i innymi ludźmi. Muzeum narodowe w Warszawie zaprosiło więc w ubiegłym roku do współpracy znanych Polaków, by zabrali nas do swojego świata sztuki.
Kampania „A Ty, co zobaczysz?” zachęca wszystkich do spędzania czasu w otoczeniu sztuki i przekonuje odbiorców, że wizyta w Muzeum to niepowtarzalne doświadczenie. Spoty, które zostały stworzone na rzecz akcji, przedstawiają momenty spotkań nowych ambasadorów Muzeum ze sztuką. Każdy z nich przeszedł inną drogę życiową, ma inną wrażliwość i inne pasje. Wszystkich łączy jedno: sztuka jest dla nich inspiracją.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Biedronka w jednym z najnowszych spotów uspokajała i tłumaczyła, że jest przygotowana na niedzielę bez handlu. W jaki sposób?