– Tyskie jednoczy fanów piłki nożnej ponad wszelkimi podziałami. Jedni wybiorą oglądanie meczów w domowym zaciszu, drudzy będą ich świadkami na największych stadionach, a jeszcze inni – w lokalach gastronomicznych. Chcemy pokazać, że niezależnie w jaki sposób, komu i z kim kibicujesz „Taktyka jest jedna. Jesteśmy na Ty” – mówi Wojciech Szerszeń, brand manager Tyskie.
Tyskie, należące do Kompanii Piwowarskiej, od lat towarzyszy fanom sportu, zwłaszcza miłośnikom piłki nożnej. Zaangażowanie marki przybiera różne formy – oficjalnego partnera i sponsora reprezentacji Polski czy partnera Polskich Kibiców. Platforma komunikacyjna marki Tyskie łączy ponad podziałami. Wartości takie jak jedność, wspólnota, wzmacniają więź z konsumentami, zwłaszcza z kibicującymi Biało czerwonym. Potwierdzają to badania Kantar1, według których Tyskie jest najczęściej wybieraną marką podczas oglądania sportu w telewizji. Prowadzone przez Tyskie od lat konsekwentne działania sprawiają, że jest na pozycji lidera marek piwnych w obszarze sportowym.
Zobacz również
Zbliżające się piłkarskie Mistrzostwa Europy są najlepszą okazją, by ambasadorski duet ponownie zabrał głos i zachęcił wszystkich kibiców do wspólnej celebracji. Z okazji odbywających się w czerwcu br. rozgrywek, marka przygotowała specjalne opakowanie Tyskie Gronie w turniejowej szacie graficznej zainspirowanej barwami państw biorących udział w mistrzostwach. Dodatkowo, świętując awans kadry do turnieju, marka wprowadza do szerokiej dystrybucji w największych sieciach handlowych Tyskie biało czerwone – Oficjalne Piwo Reprezentacji Polski – specjalnie uwarzone do kibicowania drużynie z orłem w godle.
Za koncepcję kampanii odpowiada agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda i zespół marki Tyskie. Spoty wyreżyserował Tadeusz Śliwa. Autorem zdjęć jest Zuza Krajewska. Produkcją zajął się zespół Papaya films, postprodukcją – Lunapark, udźwiękowieniem – Juice, planowaniem mediów – agencja mediowa Zenith, identyfikacją wizualną opakowań – agencja BNA.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
1Kantar Diary Study (badania dzienniczkowe) 2023, udział wolumenowy marek w okazji oglądania sportu w TV
Zdjęcia: mat. pras.
Słuchaj podcastu NowyMarketing