Srebrne Szpalty w kategorii wydanie jednorazowe przyznano publikacji „Morpol – Raport Roczny 2011”, nagrodę publiczności zdobyły okładki dwóch tytułów Mediapolis – „Świat PZU” oraz „Magazyn dla Domu” firmy RWE. Dwie inne publikacje agencji − „Raport o rynku energii elektrycznej w Polsce w 2011 r.” oraz magazyn „Świat PZU” zostały wyróżnione.
Doroczny, prestiżowy konkursu „Szpalty Roku” jest organizowany przez Stowarzyszenie Prasy Firmowej. Do tegorocznej jego edycji zgłoszono rekordową liczbę projektów. O nagrody i wyróżnienia walczyło aż 150 tytułów, reprezentujących najwyższy w Polsce poziom profesjonalizmu w ramach komunikacji content marketingowej. Mediapolis Custom Publishing, jedna z największych i najbardziej doświadczonych agencji customowych w Polsce, zgłosiła do konkursu siedem spośród kilkudziesięciu wydawanych obecnie tytułów.
Zobacz również
Nagrody wręczono podczas uroczystej Gali Szpalt Roku, która odbyła się w warszawskim teatrze Capitol. Uznanie zdobyło aż pięć publikacji Mediapolis. „Srebrną Szpaltą” w kategorii „Wydanie jednorazowe” uhonorowano „Morpol Raport Roczny 2011”, prezentujący działalność firmy, która jest światowym liderem produkcji i przetwarzania łososia. Raport wyróżnia się wysoką jakością wizualną, co jest spójne z polityką firmy, lidera w zakresie innowacyjnych rozwiązań w swojej branży.
Wyróżnienie konkursowego jury zyskały również publikacje Mediapolis „Raport o rynku energii elektrycznej w Polsce w 2011 r.” RWE w kategorii „Wydanie jednorazowe” oraz magazyn „Świat PZU” w kategorii „Magazyn dla pracowników o nakładzie powyżej 5 tys. egzemplarzy”.
Po raz pierwszy w historii konkursu przyznano nagrodę publiczności dla Okładki Roku 2013, wybieraną przez internautów. W kategorii magazyn dla klientów o nakładzie powyżej 5 tys. egzemplarzy nagrodę zdobył „Świat PZU”, a spośród nominowanych magazynów o nakładzie powyżej 50 tys. egz. uhonorowano „Magazyn dla Domu”, wysyłany do klientów RWE wraz z fakturą za energię elektryczną.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Wszystkie publikacje prezentowały w tym roku wysoki poziom. Dlatego nagroda „Srebrne Szpalty” za „Raport roczny” Morpolu jest ogromnym sukcesem. Cieszy nas także uznanie internautów, którzy przyznali nagrodę główną za nasz projekt okładki „Magazynu dla Domu” oraz „Świata PZU”. To ogromne wyróżnienie, które sprawia nam tym większą radość, że jest wyrazem opinii szerokiej grupy odbiorców – mówi Monika Walczak, dyrektor zarządzająca Mediapolis Custom Publishing.
Słuchaj podcastu NowyMarketing