Od dziś wszyscy miłośnicy marki Nike w Polsce mogą korzystać z najnowszej aplikacji Nike App – technologii, która debiutuje właśnie w 13 nowych krajach Europy. Nike App rewolucjonizuje proces zakupu dając wszystkim członkom społeczności NikePlus szereg korzyści: porady czołowych sportowców świata, wcześniejszy dostęp do premier produktowych (np. nowego modelu Nike Joyride) oraz szybkie znalezienie najbliższego sklepu. Pod koniec roku w aplikacji pojawią się także dwie nowe funkcjonalności, które zmienią oblicze zakupów – zarówno w sieci, jak i w sklepach stacjonarnych.
Pierwszą z nich jest Nike Fit – to przełomowa technologia, która, wykorzystując skanowanie kamerą telefonu, pomoże perfekcyjnie dopasować wszystkie modele butów Nike. Jest to możliwe, dzięki wykorzystaniu danych z komputerowych symulacji, danych naukowych, systemów uczących się, sztucznej inteligencji oraz algorytmów rekomendacji. Wybierając tryb „Gość” będzie można także skanować stopy przyjaciół lub członków rodziny, tak by kupić idealny prezent lub produkt dla swojego dziecka. Z technologii Nike Fit będzie można korzystać w domu za pośrednictwem kamery smartfona lub w wybranym sklepie stacjonarnym, gdzie specjalnie zaprojektowana mata pomoże personelowi idealnie dopasować rodzaj obuwia.
Zobacz również
Nike rozpoczęło także wprowadzanie funkcji Nike App at Retail, która zrewolucjonizuje zakupy członków społeczności NikePlus. Łącząc świat cyfrowy i realny nowa aplikacja spersonalizuje sposób zakupów podczas wizyt w sklepach stacjonarnych Nike.
– W Nike staramy się nawiązać długotrwałe relacje z członkami naszej społeczności, łącząc jednocześnie realne i cyfrowe doświadczenia w sprzedaży detalicznej. Nike App właśnie to robi, dostarczając indywidualnych doświadczeń zakupowych i zbliżając fanów nowych technologii do naszej marki. Za pomocą aplikacji takie doświadczenia są teraz dostępne dla milionów klientów w 13 kolejnych krajach Europy, a sportowa pasja może, w dowolnym momencie, połączyć ich z Nike – mówi Joris van Rooy, vice president & general manager Nike Direct EMEA).
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W dniu premiery w aplikacji Nike App dostępne są funkcje:
- TYLKO DLA CZŁONKÓW: Najlepsze, co oferuje Nike – dla każdego członka społeczności NikePlus. Buty zarezerwowane dla użytkownika aplikacji jeszcze przed premierą oraz indywidualne zaproszenia na wydarzenia dla wybranych członków.
- MATERIAŁY ZZA KULIS: Wskazówki i wiadomości prosto od najlepszych sportowców świata i projektantów Nike.
- ZAREZERWOWANE DLA CIEBIE: Możliwość zarezerwowania produktu w konkretnym rozmiarze, by wcześniej wiedzieć o dostępności ulubionych produktów.
- SKLEP: Dedykowany dla użytkownika sklep Nike – z szybką wyszukiwarką i bezpłatną dostawą.
- NAJNOWSZE TRENDY: Wskazówki dotyczące tegorocznych edycji ulubionych produktów Nike oraz trendów modowych od czołowych stylistów świata.
- RESTOCKS: Czasami wyprzedane produkty powracają na rynek w niewielkich ilościach. Zaangażowani użytkownicy i ci, którzy próbowali zakupów za pierwszym razem – będą traktowani priorytetowo.
- WCZEŚNIEJSZY DOSTĘP: Wczesny dostęp do produktów, których nie ma na innych kanałach Nike.
- SPECJALNE WYDARZENIA: Zaproszenia na niezwykłe wydarzenia i zakupy w wybranym mieście.
- PREZENT URODZINOWY: Wszyscy członkowie społeczności Nike, którzy zarejestrowali swój adres mailowy a także użytkownicy aplikacji Nike App otrzymują 25% zniżki w miesiącu swoich urodzin.
Nike App dostępna jest dla użytkowników systemu iOS na platformie Apple Store oraz dla użytkowników Android na Google Play pod linkiem.