Pierwotny model Creeper został wprowadzony na rynek we wrześniu 2015 roku i stanowił platformową wersję kultowych sneakersów PUMA Suede. Ta sylwetka została wyróżniona tytułem Buta Roku przez Footwear News w 2016 roku i nie tylko zmieniła kulturę sneakersów, ale także miała duży wpływ na znaczenie marki PUMA w ciągu ostatniej dekady. Najnowszy drop oferuje trzy różne wersje kolorystyczne bliskie naturze (kolory taupe, zieloną mgłę oraz ciepłą biel).
Zobacz również
Kampania towarzysząca promocji nowego modelu została stworzona przez dyrektor kreatywną Rihannę oraz fotograf Philippę Price. Sesja zdjęciowa nawiązuje do kolorystyki butów i rozwija koncept niepostrzeżonego działania, czyli próby zrobienia czegoś bez bycia zauważonym. Na zdjęciach wykorzystano sztukę kamuflażu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko
PS „Najmniejsza siłownia na świecie“, czyli efekt współpracy Meta Quest i marki PUMA
Są tu jakieś sportowe świry? Jeżeli tak, to mamy coś dla Was! Na początek pytanie: wyobrażaliście sobie kiedyś siłownię o wymiarach 2x2m i trening na niej? Wydaje nam się, że nie, dlatego Meta Quest i PUMA stworzyły swoją najnowszą kampanię – właśnie po to, żeby Wam pokazać, że się da. My natomiast jesteśmy po to, żeby Wam opisać, jak ta kampania z mikrosiłownią działa i czemu ma służyć.
PS2 Wraca FENTY X PUMA: Rihanna prezentuje Avanti noszone przez legendy, przywrócone przez Rihanne
Rihanna oraz marka PUMA oficjalnie prezentują najnowszą współpracę. Rihanna powraca do rodziny PUMA jako Dyrektor Kreatywna z zapowiedzią wieloletniego partnerstwa i wielu premier, które zaprezentuje w niedalekiej przyszłości.