Sztuka kamuflażu w kampanii nowego modelu obuwia od marek PUMA i FENTY

Sztuka kamuflażu w kampanii nowego modelu obuwia od marek PUMA i FENTY
Zbliża się Światowy Dzień Ziemi. Z tej okazji marki FENTY oraz PUMA prezentują premierę sneakersów Creeper Phatty Earth Tone Kultowe. Kolekcji towarzyszy kampania promocyjna, w ramach której powstały oryginalne zdjęcia bliskie naturze oraz sztuce kamuflażu.
O autorze
1 min czytania 2024-04-18

Pierwotny model Creeper został wprowadzony na rynek we wrześniu 2015 roku i stanowił platformową wersję kultowych sneakersów PUMA Suede. Ta sylwetka została wyróżniona tytułem Buta Roku przez Footwear News w 2016 roku i nie tylko zmieniła kulturę sneakersów, ale także miała duży wpływ na znaczenie marki PUMA w ciągu ostatniej dekady. Najnowszy drop oferuje trzy różne wersje kolorystyczne bliskie naturze (kolory taupe, zieloną mgłę oraz ciepłą biel).

Kampania towarzysząca promocji nowego modelu została stworzona przez dyrektor kreatywną Rihannę oraz fotograf Philippę Price. Sesja zdjęciowa nawiązuje do kolorystyki butów i rozwija koncept niepostrzeżonego działania, czyli próby zrobienia czegoś bez bycia zauważonym. Na zdjęciach wykorzystano sztukę kamuflażu. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko

PS „Najmniejsza siłownia na świecie“, czyli efekt współpracy Meta Quest i marki PUMA 

Są tu jakieś sportowe świry? Jeżeli tak, to mamy coś dla Was! Na początek pytanie: wyobrażaliście sobie kiedyś siłownię o wymiarach 2x2m i trening na niej? Wydaje nam się, że nie, dlatego Meta Quest i PUMA stworzyły swoją najnowszą kampanię – właśnie po to, żeby Wam pokazać, że się da. My natomiast jesteśmy po to, żeby Wam opisać, jak ta kampania z mikrosiłownią działa i czemu ma służyć.

PS2 Wraca FENTY X PUMA: Rihanna prezentuje Avanti noszone przez legendy, przywrócone przez Rihanne

Rihanna oraz marka PUMA oficjalnie prezentują najnowszą współpracę. Rihanna powraca do rodziny PUMA jako Dyrektor Kreatywna z zapowiedzią wieloletniego partnerstwa i wielu premier, które zaprezentuje w niedalekiej przyszłości.