W sumie do znalezienia będzie 7100 słońc, a każde z nich kryje nagrodę. Akcja trwa do 16-go października.
Akcja „Zawsze Słońce” to pomysł Żywiec Zdrój na symboliczne przedłużenie lata. Marka zachęca wszystkich do włączenia się w poszukiwania słońc w przestrzeni miejskiej, albo do odkrywania ich na specjalnej wirtualnej mapie. Dostępne są dwa warianty gry, dzięki którym udział w niej mogą wziąć mieszkańcy całej Polski. Tryb MIASTO pozwala uczestnikom na szukanie słońc namalowanych na chodnikach 31 miast. Zastosowanie specjalnej farby hydrofobowej sprawia, że słońca widoczne są tylko wtedy, kiedy spadnie deszcz. Drugi tryb gry – MAPA – daje możliwość poszukiwania słońc na wirtualnej mapie Polski, dostępnej na stronie www.zawszeslonce.pl.
Zobacz również
Przystąpić do gry może każdy. Wystarczy kupić butelkę Żywiec Zdrój Smako-Łyk o pojemności 1,5l w promocyjnym opakowaniu i ze specjalnym kodem na odwrocie etykiety. Następnie na stronie www.zawszeslonce.pl należy wybrać tryb gry i aktywować kod. Każdy z kodów aktywny jest przez 24h i umożliwia wykonanie 10 prób odkrycia słońca. Wszelkie informacje i wskazówki ułatwiające poszukiwanie słońc i ukrytych pod nimi nagród dostępne są pod specjalnie stworzonymi na potrzeby akcji „hasztagami”: (#zawszeslonce – daje podpowiedzi do szukania słońc na chodnikach miast, natomiast #zawszesloncenamapie – wskazuje lokalizacje słońc ukrytych na wirtualnej mapie).
Dla uczestników gry, którzy jako pierwsi odnajdą słońca czekają atrakcyjne nagrody: 100 voucherów o wartości 1000zł każdy – do zrealizowania na portalu wakacje.pl, 1000 voucherów o wartości 100zł każdy – do zrealizowania w sklepach Decathlon oraz 6000 słonecznych toreb z symbolem „Zawsze Słońce” – zaprojektowanych specjalnie na potrzeby akcji.
Akcja „Zawsze Słońce” rozpoczęła się 16-go sierpnia i potrwa do 16-go października 2016r. włącznie. Więcej informacji oraz regulamin gry dostępne są na stronie www.zawszeslonce.pl.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kampania jest realizowana w najbardziej zasięgowych, ogólnopolskich kanałach TV, internecie – w tym w mediach społecznościowych. Działania są wsparte również materiałami POS.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Autorem kreacji jest Agencja K2, która odpowiada również za realizację aktywacji. Spot reklamowy został wyprodukowany przez agencję Young & Rubicam. Komunikację w mediach społecznościowych prowadzi agencja VML. Za kampanię PR odpowiada agencja Garden of Words, a za zaplanowanie i zakup mediów dom mediowy MediaCom.