Szybka Paczka GLS startuje z konkursem i kampanią promocyjną

7 września Szybka Paczka – sieć punktów nadania i odbioru paczek należących do firmy kurierskiej GLS – wystartowała z nietypowym konkursem.
O autorze
1 min czytania 2020-09-07

Osią kampanii promującej Szybką Paczkę oraz konkurs jest nowy spot, który stanowi jednocześnie punkt wyjścia do udziału w konkursie. Zadaniem konkursowym jest bowiem nagranie własnej wersji tego spotu czyli własnej trasy do najbliższego Punktu Szybkiej Paczki GLS. Liczy się kreatywność, pomysłowość i nietuzinkowe podejście.

Na zwycięzców czekają:

  • Zegarki sportowe Garmin Instinct Solar
  • Karty podarunkowe Decathlon o wartości 1000 oraz 500 PLN
  • Koszulki biegowe z limitowaną grafiką zaprojektowaną specjalnie na potrzeby akcji.

Konkurs i kampania są zwieńczeniem tegorocznej współpracy GLS z Poland Business Run. GLS od lat wspiera to charytatywne wydarzenie biegowe jako jego partner logistyczny. W tym roku firma postawiła na szersze działania kontekstowe skupione wokół biegania i promujące ideę sieci Szybka Paczka czyli bliskość, dostępność, wygodę.

Za koncepcję i kompleksową realizację działań promocyjnych odpowiada Agencja Reklamowa Heynow. Kampania promocyjna pod hasłem „W ciągłym biegu? Szybką Paczkę masz po drodze!” opiera się m.in. na emisjach spotu w kanałach YT, VOD, FB, Instagram, a także mailingach oraz działaniach opartych stricte o Audience Targetingu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj