Osią kampanii promującej Szybką Paczkę oraz konkurs jest nowy spot, który stanowi jednocześnie punkt wyjścia do udziału w konkursie. Zadaniem konkursowym jest bowiem nagranie własnej wersji tego spotu czyli własnej trasy do najbliższego Punktu Szybkiej Paczki GLS. Liczy się kreatywność, pomysłowość i nietuzinkowe podejście.
Na zwycięzców czekają:
Zobacz również
- Zegarki sportowe Garmin Instinct Solar
- Karty podarunkowe Decathlon o wartości 1000 oraz 500 PLN
- Koszulki biegowe z limitowaną grafiką zaprojektowaną specjalnie na potrzeby akcji.
Konkurs i kampania są zwieńczeniem tegorocznej współpracy GLS z Poland Business Run. GLS od lat wspiera to charytatywne wydarzenie biegowe jako jego partner logistyczny. W tym roku firma postawiła na szersze działania kontekstowe skupione wokół biegania i promujące ideę sieci Szybka Paczka czyli bliskość, dostępność, wygodę.
Za koncepcję i kompleksową realizację działań promocyjnych odpowiada Agencja Reklamowa Heynow. Kampania promocyjna pod hasłem „W ciągłym biegu? Szybką Paczkę masz po drodze!” opiera się m.in. na emisjach spotu w kanałach YT, VOD, FB, Instagram, a także mailingach oraz działaniach opartych stricte o Audience Targetingu.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell