Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Szymon Demirkol objął stanowisko associate creative directora w Saatchi & Saatchi

O autorze
2 min czytania 2023-04-03

Szymon Demirkol, wcześniej szef kreacji w K2 Create, został associate creative directorem w agencji Saatchi & Saatchi. Do jego głównych zadań należeć będą: poszukiwanie nowych form przekazu i rozwiązań technologicznych wspierających produkt kreatywny agencji, zaangażowanie w działania nowo biznesowe, a przede wszystkim dbałość o najwyższą jakość realizacji dla klientów.

Szymon Demirkol ma piętnastoletnie doświadczenie w polskich i międzynarodowych agencjach reklamowych, a jego dorobek zawodowy obejmuje dziesiątki kampanii dla klientów z najważniejszych branż. Ma na koncie wiele realizacji nagradzanych i wyróżnianych w najbardziej znanych konkursach takich jak: Cannes Lions, KTR, Effie czy Innovation. Zanim dołączył do Saatchi & Saatchi kierował kreacją w agencji K2 Create, obsługującej klientów takich jak między innymi Samsung czy Carrefour. Wcześniej pracował w agencji Gong, w której odpowiadał za obsługę marek Netflix oraz ING. Jest współtwórcą kampanii promującej serial Wiedźmin z udziałem Dawida Podsiadły oraz działań repozycjonujących markę ING, skierowanych do pokolenia Z. Wcześniej na stanowiskach seniorskich pracował w Heart and Brain, FCB Bridge2fun i Grey Group, a karierę zaczynał w agencji G7 w 2007 roku.

– Nieszablonowe i odważne podejście Szymona do kreacji, świetne wyczucie popkultury, umiejętne włączanie rozwiązań technologicznych wyostrzających ideę oraz ogromne doświadczenie w pracy dla najbardziej wymagających i progresywnych Klientów na rynku, to potencjał idealnie wpisujący się w nasz główny cel, jakim jest dbałość o najwyższą jakość i nowoczesność produktu kreatywnego w realizacjach dla naszych Klientów. Szymon witamy Cię w zespole i życzymy wielu wspaniałych sukcesów – powiedziała Ewa Wolska-Rzewuska, dyrektor generalna Saatchi & Saatchi.

Dołączenie do Saatchi & Saatchi Szymona Demirkola jest częścią długofalowej strategii agencji, polegającej na dostarczaniu klientom rozwiązań łączących kreatywność i technologię, budowaniu nowoczesnych marek i pobudzaniu ich potencjału wzrostu, dzięki tworzeniu wartościowych relacji pomiędzy nimi, a konsumentami. Kluczowym dla agencji jest wykorzystywanie możliwości nowoczesnych kanałów komunikacji i tworzenie w tym ekosystemie nowatorskich, a także zaskakujących rozwiązań kreatywnych, łączących dane, nowe technologie i platformy oraz zmieniające się potrzeby ludzi i nowe trendy kulturowe. Ponadto jest odpowiedzią na nową strukturę kreacji i powołanie obszarów oraz kompetencji tj. Content Creators & Advocacy, Creative Tech oraz AI Led Solutions.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– W branży reklamowej często słyszymy „wszystko już było”. Ja jestem jednak zdania, że nie wszystko jeszcze było, a patrząc na obecną rewolucję technologiczną zaczynam myśleć, że nic jeszcze nie było – powiedział Szymon Demirkol, associate creative director Saatchi & Saatchi.

W najbliższym czasie z agencją rozstaną się Michał Pawłowski oraz Michał Desowski, creative directors. Zmiana ta związana jest z osobistymi planami dotychczasowych szefów kreacji. Zarządzanie zespołem przejmie nowa osoba, która wkrótce obejmie stanowisko creative director Saatchi & Saatchi.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Dziękuję Michałowi Desowskiemu oraz Michałowi Pawłowskiemu za ich ogromny wkład w kreatywne realizacje agencji, nieocenione zaangażowanie i umiejętność budowania partnerskich relacji. Będę im serdecznie kibicowała w nowych wyzwaniach – dodała Ewa Wolska-Rzewuska.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się