Szymon Olejniczakowski ma ponad 12-letnie doświadczenie w branży marketingowej, związane przede wszystkim z prowadzeniem aktywnej sprzedaży produktów i usług oraz obsługą projektów. Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywał przy produkcji eventów. Pracował dla takich agencji jak: BTL Point Group, EMLAB, Media Forum, Tailor&Baker (Partner of Promotion), HealthWay, Loyalty Point. W czasie swojej kariery miał okazję realizować projekty niemal z każdego obszaru marketingowego zarówno ATL, BTL, Digital, Social Media, Event, jak i PR.
Do Walk przeszedł z Focus Media Group (Imagine Nation), gdzie odpowiadał za pozyskiwanie klientów i tworzenie strategii new business.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1