„Szyte na miarę” rozwiązania dla branży fashion

E-commerce to w tym momencie jeden z kluczowych kanałów komunikacji z klientem. Według szacunków wynika, że co drugi Polak kupuje online, a sprzedaż internetowa w Polsce jest najszybciej rozwijająca się ze wszystkich krajów Europy.
O autorze
1 min czytania 2020-05-05

Na co zwrócić uwagę sprzedając online? Jak dotrzeć do klientów w sieci? Jak eksponować i pozycjonować swoje towary? Jak nawiązywać trwałe relacje oraz efektywnie sprzedawać? Jak wykorzystać synergię kanałów offline i online? Na te i wiele innych pytań odpowiedzą Eksperci podczas konferencji online „Szyte na miarę” rozwiązania dla branży fashion – 25 maja 2020 r., ONLINE.

W programie nie zabraknie tematów dotyczących: e-commerce, mediów społecznościowych, marketingu, mody, trendów a nawet logistyki i grafiki.

Wykłady online podczas tego spotkania poprowadzą m.in.:

  • Gość specjalny: Marcin Maj – co-owner/ business development w H2O Creative
    „Depresja konsumentów i hipokryzja marek, czyli gdzie popełniliśmy błąd? I jak możemy to naprawić?”
  • Daniel Werner – head of PR & marketing SAREsystem i SAREhub
    „#PatrzSzerzej niż tylko na sukienki! Automatyzacja procesu przed- i posprzedażowego”
  • Anna Dowgiałło – kierownik warszawskiego biura, Hong Kong Trade Development Council (HKTDC)
    „HKTDC Marketplace, czyli Hongkong i globalne możliwości biznesowe online”
  • Aleksandra Maciejewicz – partner, LAWMORE
    „Sprzedaż przez Internet – wybrane prawne aspekty”
  • Mikołaj Winkiel – chief evangelist, Brand24
    „Internet jako najskuteczniejsze (jeżeli nie jedyne w obecnej sytuacji) narzędzie trafiające do klientów – wykorzystanie monitoringu w promocji i wyszukiwaniu klientów”
  • Katarzyna Rawa – account manager/Team Leader, Business Factory
    „Strategia marketingowa oraz najważniejsze rozwiązania sprzedażowe na Facebooku dla branży fashion”

Rozwinięcia powyższych tematów znajdują się na stronie wydarzenia: pirbinstytut.pl/index.php/branza-fashion

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Warunki udziału w konferencji online:

  • 199 PLN+VAT – dla osób z grupy docelowej
  • 1 000 PLN+ VAT – dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji

Rejestracja dostępna jest pod linkiem pirbinstytut.pl/index.php/rejestracja-35

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się