Na co zwrócić uwagę sprzedając online? Jak dotrzeć do klientów w sieci? Jak eksponować i pozycjonować swoje towary? Jak nawiązywać trwałe relacje oraz efektywnie sprzedawać? Jak wykorzystać synergię kanałów offline i online? Na te i wiele innych pytań odpowiedzą Eksperci podczas konferencji online „Szyte na miarę” rozwiązania dla branży fashion – 25 maja 2020 r., ONLINE.
W programie nie zabraknie tematów dotyczących: e-commerce, mediów społecznościowych, marketingu, mody, trendów a nawet logistyki i grafiki.
Zobacz również
Wykłady online podczas tego spotkania poprowadzą m.in.:
- Gość specjalny: Marcin Maj – co-owner/ business development w H2O Creative
„Depresja konsumentów i hipokryzja marek, czyli gdzie popełniliśmy błąd? I jak możemy to naprawić?” - Daniel Werner – head of PR & marketing SAREsystem i SAREhub
„#PatrzSzerzej niż tylko na sukienki! Automatyzacja procesu przed- i posprzedażowego” - Anna Dowgiałło – kierownik warszawskiego biura, Hong Kong Trade Development Council (HKTDC)
„HKTDC Marketplace, czyli Hongkong i globalne możliwości biznesowe online” - Aleksandra Maciejewicz – partner, LAWMORE
„Sprzedaż przez Internet – wybrane prawne aspekty” - Mikołaj Winkiel – chief evangelist, Brand24
„Internet jako najskuteczniejsze (jeżeli nie jedyne w obecnej sytuacji) narzędzie trafiające do klientów – wykorzystanie monitoringu w promocji i wyszukiwaniu klientów” - Katarzyna Rawa – account manager/Team Leader, Business Factory
„Strategia marketingowa oraz najważniejsze rozwiązania sprzedażowe na Facebooku dla branży fashion”
Rozwinięcia powyższych tematów znajdują się na stronie wydarzenia: pirbinstytut.pl/index.php/branza-fashion
Warunki udziału w konferencji online:
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
- 199 PLN+VAT – dla osób z grupy docelowej
- 1 000 PLN+ VAT – dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji
Rejestracja dostępna jest pod linkiem pirbinstytut.pl/index.php/rejestracja-35
Słuchaj podcastu NowyMarketing