T-Mobile chce ułatwiać użytkownikom dostęp do rzeczy, które znaczą dla nich najwięcej tu i teraz. Nowe podejście komunikacyjne prezentuje utrzymany w bardzo autentycznej, nowoczesnej stylistyce spot, stworzony przez agencję DDB Warszawa i zrealizowany we współpracy z domem produkcyjnym Dobro oraz studiem Televisor. Stworzony z rozmachem, bardzo emocjonalny film wizerunkowy, który pokazuje prawdziwych ludzi i prawdziwe emocje, wprowadza ideę kampanii „Teraz ma znaczenie”.
Reżyserem filmu jest Eliot Rausch, wielokrotnie nagradzany, amerykański reżyser będący autorem m.in. spotów reklamowych dla takich marek, jak Google, Apple czy Facebook. Na kampanię składają się spoty, które wykorzystywane będą w internecie i telewizji. Scenariusz filmu i całe nowe pozycjonowanie marki T-Mobile zostały wypracowane kilka miesięcy temu. Była to odpowiedź na poczucie niepewności, które towarzyszyło nam wszystkim odkąd pandemia odmieniła świat. Jednak w momencie, w którym obecnie jesteśmy, wydaje się on bardziej aktualny niż kiedykolwiek.
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta