T-Mobile „Trening Pierwszego Kontaktu”: Dawid Podsiadło w roli trenera dobrych manier, uczy innych życzliwości

T-Mobile „Trening Pierwszego Kontaktu”: Dawid Podsiadło w roli trenera dobrych manier, uczy innych życzliwości
W kolejnej odsłonie akcji T-Mobile #BurzymyBariery, Dawid Podsiadło przedstawia Trening Pierwszego Kontaktu i pokazuje, jak drobne zmiany postępowania mogą zmienić relacje z innymi na bardziej przyjazne.
O autorze
1 min czytania 2025-05-13

T-Mobile ruszył z kolejną odsłoną akcji #BurzymyBariery. Tym razem w sieci pojawiają się kolejne filmy z serii „Trening Pierwszego Kontaktu”. Tym razem Dawid Podsiadło przypomina o uprzejmości w różnych sytuacjach codziennego życia.

Podsiadło w kampanii odgrywa rolę trenera, który rozrysowuje taktykę na dobre „zagrania” międzyludzkie. Gościem specjalnym spotów jest Jacek Gmoch, polski piłkarz i trener piłkarski.

W pierwszym spocie widzimy scenę, która odgrywa się w windzie. To tam zazwyczaj panuje sprawdzony schemat – patrzymy przed siebie, nie rozpoczynamy rozmowy, nie mówimy „dzień dobry”, a jeśli mówimy to nie za głośno. Podsiadło proponuje „przerysowanie” tych ustawień na nowo.

W drugim spocie Podsiadło zmienia zasady rozgrywki w kolejce w osiedlowym warzywniaku, w którym często nie brakuje niepotrzebnych nerwów, braku wsparcia czy życzliwości. Dawid prezentuje nowe ustawienie pozwalające na lepszą sąsiedzką grę zespołową.

Zdjęcia: screeny YouTube

PS T-Mobile Polska i Dawid Podsiadło pytają: „Czy to koniec Polish Smile?”