Dlatego, zaczynając od segmentu małych i średnich przedsiębiorstw stopniowo rozpocznie wprowadzanie nowych standardów obsługi wraz z ulepszoną ofertę dla lojalnych klientów.
T-Mobile Polska zmienia podejście zarówno do oferty, jak i obsługi. Operator przeprowadził dogłębną analizę rynku telefonii komórkowej i badania dotyczące oczekiwań Klientów co do korzystania z usług świadczonych przez firmy telekomunikacyjne. Bazując na ich wynikach zaplanował istotne zmiany w działalności.
Zobacz również
„Chcemy zmienić nasze postrzeganie i zaprezentować nowe podejście. Planujemy zmiany we wszystkich obszarach funkcjonowania firmy patrząc na nie z perspektywy oczekiwań Klientów, począwszy od uproszczenia portfela produktów i usług, skończywszy na przearanżowaniu procesów wewnętrznych”- mówi Adam Sawicki, Prezes T-Mobile Polska.
24 października br. T-Mobile Polska wprowadzi nowe standardy obsługi firm z segmentu małych i średnich przedsiębiorstw. Przedstawi konkretne zobowiązania, które wynikają z analizy oczekiwań Klientów oraz ich wskazań co do pożądanego modelu współpracy.
„Klienci jasno powiedzieli nam, że oczekują docenienia. Chcą by operator udzielił im wsparcia, gdy tego potrzebują oraz by nagrodził ich lojalność. Dlatego wprowadzamy dla nich nowe standardy wychodząc od jasnych zasad obsługi, a na zrozumiałej i atrakcyjnej ofercie kończąc” – mówi Igor Matejov, Członek Zarządu, Dyrektor ds. Rynku Biznesowego T-Mobile Polska.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
W ramach nowego podejścia T-Mobile zobowiązał się, że:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- będzie priorytetowo podchodził do obsługi przedsiębiorców dzięki przeznaczonej dla nich infolinii i dedykowanych stanowiskach dla firm w punktach sprzedaży,
- 9 na 10 spraw rozwiązanych zostanie przy pierwszym kontakcie,
- doceni staż w sieci, proponując stałym Klientom ofertę lepszą od tej dla nowych użytkowników.
W ramach oferty Stali mają lepiej, klienci będą mogli wybrać jedną z trzech dodatkowych korzyści: 2 x więcej Internetu, nawigację NaviExpert w ofercie z telefonem lub pakiet Norton 360™ w ofercie mobilnego Internetu LTEprzez cały czas trwania umowy lub nawet 200 zł rabatu na wybrane urządzenie.
To dopiero początek. T-Mobile w ciągu najbliższych miesięcy wprowadzi kolejne zmiany, aby korzystanie z usług firmy stało się jeszcze prostsze dla jej wszystkich Klientów.