![„Kreatywność sprzedaje”: Sanofi – „Prowadź się zdrowo” [PODCAST]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/07/sanofi-podcast-cover-142x0-c-default.png)
19.07.2024
„Kreatywność sprzedaje”: Sanofi – „Prowadź się zdrowo” [PODCAST]
19.07.2024
„Kreatywność sprzedaje”: Sanofi – „Prowadź się zdrowo” [PODCAST]
17.03.2023
Kierowcy rajdowi w kolejnej odsłonie kampanii Sanofi „Prowadź się zdrowo”
04.05.2021
Awanse i nowe osoby w PHD
19.05.2020
#CzasPomysłów na rozmowy mam z córkami – kampania społeczna marki Sanofi
29.11.2018
Projekt „Kids and Diabetes in Schools”, realizowany w Polsce na rzecz dzieci z cukrzycą, wyróżniony nagrodą Health Collaboration Award
07.11.2018
Sanofi Polska otworzyło konto na Instagramie
03.04.2018
Zmiany w zespole Komunikacji Sanofi Polska
28.09.2016
Sanofi przenosi Kodeks Przejrzystości do sieci
dzisiaj
Karta MultiSport stała się częścią wystawy „Sztuka starzenia”
dzisiaj
Marek Marcinkiewicz dyrektorem marketingu w LIPTON Teas and Infusions
wczoraj
AI Chamber „Jak MŚP z Europy Środkowo-Wschodniej odnajdują się w świecie AI?” [RAPORT]
wczoraj
Nowy wskaźnik widoczności reklam w grach – IAB Polska wprowadza wytyczne 3D Viewability
2 dni temu
Związek Stowarzyszeń Rady Reklamy wybrał nowy zarząd. Na czele stanęła Katarzyna Borucka