![#NMInsights Bosch Tech Compass: Polacy o technologii – nadzieje, obawy i edukacja w erze AI [RAPORT]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/02/Bosch-Tech-Compass-„Polacy-o-technologii-–-nadzieje-obawy-i-edukacja-w-erze-AI_cover-142x0-c-default.png)
13.02.2025
#NMInsights Bosch Tech Compass: Polacy o technologii – nadzieje, obawy i edukacja w erze AI [RAPORT]
13.02.2025
#NMInsights Bosch Tech Compass: Polacy o technologii – nadzieje, obawy i edukacja w erze AI [RAPORT]
07.01.2022
Ważnym kierunkiem jest green marketing i odpowiedzialność społeczna marek. Bosch podsumowuje 2021 rok
18.05.2021
Marka FINISH we współpracy z marką BOSCH ruszyły z kampanią „Obiecaj” zachęcającą do oszczędzania wody
22.03.2021
Media społecznościowe kolejnym narzędziem dla CSR. Case study BSH
10.03.2021
Bosch prezentuje wiosenny konkurs ze zmywarkami w roli głównej. Do wygrania samochód elektryczny
07.01.2021
Jeszcze większą wagę przykładaliśmy do aktywności w digitalu. Bosch podsumowuje 2020 rok
02.11.2020
Żyj #LikeABosch: Bosch pokazuje, jak stać się bohaterem dnia codziennego i żyć w zgodzie z naturą
21.05.2020
Firma BSH przeznaczyła część budżetu reklamowego na wsparcie placówek medycznych
04.03.2019
Bosch organizuje konkurs z Mercedesem GLA do wygrania
28.01.2019
Dorota Szelągowska i Mateusz Gessler w nowej edycji Akademii Smaku marki Bosch
dzisiaj
Zdmuchnij pianę w apce Rossmanna
dzisiaj
Wojewódzki, Hołowczyc i Zalewski w kampanii telewizorów Haier
dzisiaj
„Kurs na czytanie”: Fundacja Powszechnego Czytania szuka Ratowników Czytelnictwa
wczoraj
Kapibary i jamniki bohaterami kampanii AR Plusa Na Kartę
wczoraj
Allegro mówi YES biżuterii. Jak Polacy kupują dodatki?