Pressroom Ruszyła kampania pralek Bosch z technologią ActiveOxygen™ 06.04.2016 Pressroom Bosch Kampania Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Akademia Smaku bierze na warsztat pieczywo! 23.02.2016 Pressroom Bosch akcja Akademia smaku Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Znany kucharz, gwiazda ekranu i popularni blogerzy kulinarni w III edycji Akademii Smaku Bosch 12.01.2016 Pressroom Insignia Bosch warsztaty Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Pressroom Dobry smak w każdym detalu 03.07.2015 Pressroom Insignia Bosch Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom HyperCREW po wygranym przetargu przygotowała kampanię wizerunkową dla odkurzaczy marki Bosch 02.07.2015 Pressroom Bosch kampania wizerunkowa HyperCrew Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Pełną parą naprzód 24.06.2015 Pressroom Insignia Bosch Kampania Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom „MaxxiMUM możliwości” - nowa kampania robotów kuchennych marki Bosch 22.10.2014 Pressroom promocja Bosch Kampania Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Nowa aplikacja Homergy od marki Bosch – gra w oszczędzanie i pomaganie 15.10.2014 Pressroom aplikacja Bosch Homergy Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom HyperCrew wygrała konkurs marki Bosch, startuje kampania wizerunkowo-edukacyjna 10.10.2014 Pressroom Bosch HyperCrew Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Gra facebookowa w kampanii pralek Bosch 27.09.2013 Pressroom Facebook gra Bosch Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Boschmeni w kampanii „Supermoc w Twoim domu” 25.04.2013 Pressroom Bosch kampania promująca spot Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Testy odkurzaczy Bosch na blogach - „Supermoc w Twoim domu” 05.11.2012 Pressroom Social media Facebook blogi Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Eksperci od nowoczesnych powierzchni: Cif i Bosch - case study 05.10.2012 Pressroom YouTube Insignia kampania internetowa Poleć FB TW IN 4 4 minuty czytania
Pressroom „Twój świat od kuchni” z Almą i Bosch 25.09.2012 Pressroom Insignia FMCG Bosch Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Marketingowa 11 Tomasz Michalik (Insignia): marketing jest jak surfing 16.08.2012 Facebook mobile Insignia Marketingowa 11 Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania