16.11.2023
Kampania Komputronik nominowana do nagrody MIXX Awards 2023
16.11.2023
Kampania Komputronik nominowana do nagrody MIXX Awards 2023
12.07.2023
Wzrost sprzedaży o 60%? Komputronik udowodnił, że to możliwe dzięki odmłodzeniu marki [case study]
05.06.2023
Komputronik wybiera w przetargu agencję Ancymony
12.05.2023
Polska kampania wygrywa w międzynarodowym konkursie
22.12.2022
Fundacja Komputronik partnerem kampanii „Nie hejtuję-motywuję”
19.12.2022
Komputronik ruszył z profilem w serwisie OnlyFans
07.12.2022
#OMG XMAS. Nieświęta kampania bożonarodzeniowa Komputronik
07.11.2022
Mieszkańcy Warszawy i Poznania mogą już płacić spojrzeniem w sklepach Komputronik
13.10.2022
Komputronik wprowadza płatności spojrzeniem
29.08.2022
Komputronik z nowym logo i identyfikacją wizualną marki
wczoraj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
wczoraj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
wczoraj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
2 dni temu
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
2 dni temu
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean