15.06.2021
Badanie Meaningful Brands 2021 agencji Havas pokazuje, że wkraczamy w „Erę konsumenckiego cynizmu”
15.06.2021
Badanie Meaningful Brands 2021 agencji Havas pokazuje, że wkraczamy w „Erę konsumenckiego cynizmu”
28.05.2019
12. edycja Havas Group Conference [podsumowanie]
22.02.2019
Meaningful Brands 2019: 77% konsumentów woli kupować marki, które podzielają ich wartości [badanie]
30.10.2018
Meaningful Brands: konsumenci troszczą się tylko o 5% marek kosmetycznych, z którymi mają kontakt, których używają, czy które kupują [badanie]
12.07.2018
Meaningful Brands: Które marki samochodowe mogłyby już dziś zniknąć z rynku? [badanie]
03.02.2017
Wartość rynkowa marek Meaningful Brands jest wyższa o 206%
wczoraj
Na polskim rynku pojawia się fellowheads – nowe Brand Development Studio
wczoraj
Tigers i Get Noticed jednoczą siły
2 dni temu
Laureaci Plebiscytu Liderów Sport Biznes Polska 2025
2 dni temu
Cała Polska gra Chopina z Fundacją PZU – muzyka wielkiego kompozytora blisko ludzi
3 dni temu
Siła autentyczności: Iga Świątek w kampanii Lancôme z Notino