
15.06.2021
Badanie Meaningful Brands 2021 agencji Havas pokazuje, że wkraczamy w „Erę konsumenckiego cynizmu”
15.06.2021
Badanie Meaningful Brands 2021 agencji Havas pokazuje, że wkraczamy w „Erę konsumenckiego cynizmu”
28.05.2019
12. edycja Havas Group Conference [podsumowanie]
22.02.2019
Meaningful Brands 2019: 77% konsumentów woli kupować marki, które podzielają ich wartości [badanie]
30.10.2018
Meaningful Brands: konsumenci troszczą się tylko o 5% marek kosmetycznych, z którymi mają kontakt, których używają, czy które kupują [badanie]
12.07.2018
Meaningful Brands: Które marki samochodowe mogłyby już dziś zniknąć z rynku? [badanie]
03.02.2017
Wartość rynkowa marek Meaningful Brands jest wyższa o 206%
wczoraj
Allegro testuje usługę Allegro OdZyskaj
wczoraj
Startuje XVII edycja konkursu Sukces Pisany Szminką [PATRONAT]
wczoraj
Kto naprawdę sięga po chipsy? Zaskakujący profil konsumenta [BADANIE]
2 dni temu
16.10 pierwsze czytanie projektu DSA w sejmie. W tle zarzuty o cenzurę
2 dni temu
Opoczno promuje nową kolekcję i łączą AI z klasycznym filmem