3 dni temu
Dove w kampanii „The Code” ogłasza, że nie wykorzysta AI do przedstawiania kobiet w swoich reklamach
3 dni temu
Dove w kampanii „The Code” ogłasza, że nie wykorzysta AI do przedstawiania kobiet w swoich reklamach
17.03.2022
Dove prezentuje mydła z rozstępami, zmarszczkami i plamkami, aby celebrować prawdziwe piękno
19.02.2020
The Unlimited Power of Beauty – Sephora rusza z kampanią promującą nową wizję piękna
15.09.2017
Zostań bohaterką własnego ciała. Nowa kampania Glossier pokazuje, że piękno ma różne oblicza, gdy się o nie dba
17.02.2017
Tymbark Vitamini wydobywa naturalne piękno
wczoraj
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
wczoraj
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
2 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
2 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
2 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia