
17.03.2025
#ShareTheFirst: Dove i Bebe Rexha zachęcają kobiety do pokazania, że prawdziwe piękno nie potrzebuje powtórki
17.03.2025
#ShareTheFirst: Dove i Bebe Rexha zachęcają kobiety do pokazania, że prawdziwe piękno nie potrzebuje powtórki
08.01.2025
#NewYearsUnresolution: Dove zachęca do sprzeciwiania się standardom piękna w postanowieniach noworocznych
16.04.2024
Dove w kampanii „The Code” ogłasza, że nie wykorzysta AI do przedstawiania kobiet w swoich reklamach
17.03.2022
Dove prezentuje mydła z rozstępami, zmarszczkami i plamkami, aby celebrować prawdziwe piękno
19.02.2020
The Unlimited Power of Beauty – Sephora rusza z kampanią promującą nową wizję piękna
15.09.2017
Zostań bohaterką własnego ciała. Nowa kampania Glossier pokazuje, że piękno ma różne oblicza, gdy się o nie dba
17.02.2017
Tymbark Vitamini wydobywa naturalne piękno
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu