
19.07.2024
IAB Polska i IAA Polska współpracują nad opracowaniem standardów dotyczących influencer marketingu
19.07.2024
IAB Polska i IAA Polska współpracują nad opracowaniem standardów dotyczących influencer marketingu
21.11.2023
„Przetargowe Bingo”, czyli pierwsza szeroko zasięgowa kampania promująca uczciwe praktyki branżowe
19.05.2023
Ruszają zgłoszenia na wydarzenie CSR i ESG – od ludzi dla ludzi!
29.06.2022
Klif w rankingu „100 polskich dobrych praktyk” z obszaru CSR/ESG
28.06.2022
Stowarzyszenie Agencji PR podpisało Białą Księgę Komunikacji Marketingowej
31.08.2020
Grupa robocza IAB Polska stworzyła zbiór dobrych praktyk w obszarze viewability
18.07.2018
IAB Europe z projektem Kodeksu Dobrych Praktyk dotyczących dezinformacji (fake news) online
20.03.2017
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
wczoraj
AI Chamber „Jak MŚP z Europy Środkowo-Wschodniej odnajdują się w świecie AI?” [RAPORT]
wczoraj
Nowy wskaźnik widoczności reklam w grach – IAB Polska wprowadza wytyczne 3D Viewability
2 dni temu
Związek Stowarzyszeń Rady Reklamy wybrał nowy zarząd. Na czele stanęła Katarzyna Borucka
2 dni temu
SARE „Komunikacja marketingowa w epoce cyfrowego przeciążenia”: co trzeci Polak kupuje z e-maila [PATRONAT]
5 dni temu
„Młodzi Polacy vs alkohol”: ponad 80 proc. Polaków w wieku 18-25 lat korzysta z alkoholu [RAPORT]