
02.07.2021
Wystartowała kampania „Oto jaka Loteriada” Totalizatora Sportowego
02.07.2021
Wystartowała kampania „Oto jaka Loteriada” Totalizatora Sportowego
08.06.2020
Prodigious przyspiesza i awansuje
03.02.2020
Prodigious rozszerza portfolio o nowe kompetencje
16.09.2019
Beata Bacieczko objęła nowo utworzone stanowisko head of video production w Prodigious
27.03.2017
Publicis Communications wprowadza do Polski Prodigious
dzisiaj
PROFBUD nowym sponsorem Bartosze Zmarzlika
dzisiaj
„Bezpieczne dzieci w sieci”: kolejna edycja kampanii ING na Robloxie o cyberbezpieczeństwie
dzisiaj
32 polskie firmy w rankingu najszybciej rozwijających się spółek technologicznych Deloitte EMEA Fast 500
wczoraj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
wczoraj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV