20.12.2023
Anna Dzierzędzka (Prezes Polskiej Organizacji Reklamodawców): Chcemy wnieść realną wartość
20.12.2023
Anna Dzierzędzka (Prezes Polskiej Organizacji Reklamodawców): Chcemy wnieść realną wartość
25.10.2023
Sylwia Kaska nową szefową Grupy Roboczej Mobile w IAB Polska
08.08.2023
Branża reklamowa – mniej zleceń od klientów, więcej długów
26.10.2021
Łukasz Matusz (Albedo): Dla grafików reklamowych najlepszą drogą do zdobycia umiejętności jest realizacja zleceń dla uznanych marek
01.10.2021
Mobile w nowej rzeczywistości rośnie szybciej niż inne media – raport Spicy Mobile „Change and People”
22.06.2021
Cannes Lions 2021: kampanie nagrodzone Grand Prix w kategoriach Pharma, Health & Wellness, Outdoor, Print & Publishing oraz Design Lions
03.03.2021
Trendbook NowegoMarketingu (1/2021). Trend III. Coraz większe budżety marketingowe pójdą w błoto
26.02.2021
List otwarty światowej i europejskiej branży reklamowej i medialnej wyrażający zaniepokojenie planowanym podatkiem od reklam w Polsce
10.02.2021
„Media bez wyboru” – polskie media we wspólnej akcji przeciwko podatkowi od reklamy
09.02.2021
Podatek od reklamy – jak wpłynie na branżę reklamową? [opinie]
dzisiaj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
dzisiaj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
dzisiaj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
wczoraj
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
wczoraj
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean