16.10.2023
TikTok doda wygenerowane automatycznie napisy do każdego klipu w aplikacji
16.10.2023
TikTok doda wygenerowane automatycznie napisy do każdego klipu w aplikacji
25.07.2023
TikTok to już nie tylko wideo. W aplikacji pojawią się posty tekstowe
21.06.2023
Artystyczne kody QR – nowy trend w świecie AI
12.10.2022
Nielsen wprowadza w Polsce nowy pomiar reklam telewizyjnych oraz narzędzie Total Ad Ratings
20.05.2022
Kod QR – narzędzie marketingowe, które powraca do łask
23.04.2021
IMM prezentuje nowy wskaźnik pomiaru efektywności komunikacji PR
23.04.2021
Sztuczna inteligencja pomaga w diagnozie raka prostaty
13.04.2021
Market Lift – nowe narzędzie pomiaru efektywności Nielsen
19.11.2020
„Wstrzymał sesje, ruszył eventy”, czyli przewrót Google’a w analityce
28.10.2020
Wyszukiwalność fraz kluczowych – czym jest i jak duży wpływ mogą na nią mieć wydarzenia na świecie
2 dni temu
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
2 dni temu
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
3 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
3 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
3 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia