
14.01.2025
Marki na przełomie 2024/2025: Mohito
14.01.2025
Marki na przełomie 2024/2025: Mohito
03.02.2022
Marketing w branży modowej na przełomie 2021/2022
08.12.2020
Marketing w branży modowej na przełomie 2020/2021
16.11.2020
Own Occasion: Nowa kapsułowa kolekcja Jenny Fairy
05.11.2020
Vintage is the new black – jak i dlaczego na naszych oczach dokonuje się konsumencka rewolucja?
25.09.2020
Soft minimalism od Gino Rossi i CCC: Czy minimalizm w modzie jest jednoznaczny?
24.09.2020
Business Fashion Environment Summit: Aż 30% konsumentów deklaruje, że nie zapłaci więcej za ubrania ze zrównoważonej produkcji
17.09.2020
Lewis Hamilton i Tommy Hilfiger prezentują nową kolekcję
02.09.2020
STYLESPOT.PL – powstała platforma zrzeszająca najlepszych polskich stylistów
27.08.2020
Innowacje i nowe technologie torują drogę do zielonej mody
wczoraj
Na polskim rynku pojawia się fellowheads – nowe Brand Development Studio
wczoraj
Tigers i Get Noticed jednoczą siły
2 dni temu
Laureaci Plebiscytu Liderów Sport Biznes Polska 2025
2 dni temu
Cała Polska gra Chopina z Fundacją PZU – muzyka wielkiego kompozytora blisko ludzi
3 dni temu
Siła autentyczności: Iga Świątek w kampanii Lancôme z Notino