Pressroom Wavemaker dla L’Oreal - kampania launchowa nowego zapachu YSL 20.10.2023 Pressroom L'Oréal L'oreal Paris perfumy Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Wavemaker: tęczowy marketing budzi emocje; Netflix, Google i TVN kojarzone jako marki wspierające społeczność LGBT+ [badanie] 18.07.2023 Pressroom badania Wavemaker Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Saatchi&Saatchi prezentuje influencerskie Summer Stories w nowej kampanii Douglas Collection 11.07.2023 Pressroom Kampania Saatchi & Saatchi Douglas Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Kampania Wavemaker dla La Roche-Posay zapewniła o 50 proc. więcej zgłoszeń do programu Rodziny Lipikar 11.07.2023 Pressroom Wavemaker La Roche-Posay Lipikar Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Jakub Komorowski pokieruje Warsaw Center of Excellence w Wavemaker 13.06.2023 Pressroom zespół Wavemaker Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Wavemaker: naziemna TV doceniana; brakuje filmów i dokumentu. Trwam, Polo i TVP Info: do wymiany 27.04.2023 Pressroom badanie telewizja Kanały Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Pressroom Polsat i TVN najważniejszymi kanałami na pilocie, lekko rośnie zainteresowanie telewizją à la carte 08.03.2023 Pressroom media telewizja Wavemaker Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom VideoTrack Wavemaker: więcej płacących za streaming, silverzy ruszyli po subskrypcje, mocny debiut Disney+ [badanie] 09.01.2023 Pressroom badania Wavemaker Video Track Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Wavemaker: żaden pojedynczy program niesportowy w TV nie przebił granicy 5 mln widzów [analiza] 03.01.2023 Pressroom analiza tv media Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Wavemaker VideoTrack: częściej płacimy za wideo, a zainteresowanie budzi Disney+ 17.02.2022 Pressroom badanie media Filmy Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Wavemaker: żaden program w TV nie przyciągnął w 2021 roku 5 mln widzów 03.01.2022 Pressroom tv telewizja Wavemaker Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Wavemaker: Internet najbardziej niezastąpionym medium, rola telewizji wzrosła w pandemii 04.11.2021 Pressroom media Internet telewizja Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Łukasz Sztuczyński szefem e-commerce w GroupM 20.10.2021 Pressroom E-commerce Wavemaker Group M Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Coraz mniej skłonnych do cord-cuttingu – wyniki badania Projekt Cyfrowizja Wavemaker 07.10.2021 Pressroom badanie VOD telewizja Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Colgate startuje z serią Smile Master Class 17.09.2021 Pressroom dzieci Colgate-Palmolive Colgate Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom IKEA w nowej kampanii przypomina, że są rzeczy... ważniejsze niż rzeczy 02.09.2021 Pressroom Ikea rodzina Relacje Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania