Pressroom SOS Wioski Dziecięce ruszyły z nową kampanią społeczną o cyberprzemocy wśród nastolatków 18.01.2021 Pressroom Screen Network kampania społeczna SOS Wioski Dziecięce Poleć FB TW IN 3 3 udostepnienia 3 3 minuty czytania
Pressroom VideoTrack: rekordowa irytacja reklamą w VOD, niechęć do reklamy napędza SVOD, Disney+ budzi zainteresowanie 16.12.2020 Pressroom raport badanie reklama Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania
Pressroom Wavemaker: lokalne seriale z większym uznaniem, Netflix serialowym lovebrandem Polaków 30.11.2020 Pressroom raport badanie HBO Poleć FB TW IN 4 4 udostepnienia 2 2 minuty czytania
Pressroom Douglas wybiera Wavemaker i VMLY&R 12.11.2020 Pressroom Douglas Wavemaker VMLY&R Poland Poleć FB TW IN 93 93 udostepnienia 2 2 minuty czytania
Pressroom Wavemaker: praca w marketingu ciekawa, ale nieraz sprzeczna z przekonaniami [badanie] 05.11.2020 Pressroom raport badanie branża marketingowa Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania
Pressroom Wavemaker: 16% obłożenia reklamami w serwisach VOD największych nadawców 28.10.2020 Pressroom badanie reklama Wavemaker Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania
Pressroom Wavemaker: Orlen, McDonald’s, Lidl i Biedronka najmocniej kojarzone ze wsparciem w czasie pandemii COVID-19 17.09.2020 Pressroom marka raport badanie Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania
Pressroom Wavemaker: aktywizm marek budzi emocje, konsumenci podzieleni ws. tęczowych logotypów [raport] 08.09.2020 Pressroom marka raport badanie Poleć FB TW IN 11 11 udostepnień 2 2 minuty czytania
Pressroom Wavemaker: skłonność do cord-cuttingu nie rośnie, zainteresowanie płatną TV – owszem, Netflix umacnia status lovebrandu 02.07.2020 Pressroom raport badanie tv Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania
Pressroom Wavemaker: „Fakty” liderem, „Wiadomości” mocno zyskują, szczególnie w małopolskim i śląskim 04.06.2020 Pressroom tv Wavemaker Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania
Pressroom Wavemaker: tylko 7% marek odwoływało się w reklamach TV do pandemii 03.06.2020 Pressroom raport analiza badanie Poleć FB TW IN 17 17 udostepnień 2 2 minuty czytania
Pressroom Wavemaker: widzowie doceniają naziemną TV; Polsat zyskuje w ocenie atrakcyjności, HBO i NatGeo na multipleksie marzeń 18.05.2020 Pressroom raport badanie tv Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania
Pressroom Wavemaker: Telewizja jednoczy przy lokalnych serialach, w sieci oglądamy globalnie 21.04.2020 Pressroom raport tv seriale Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania
Pressroom Wavemaker: clutter w VOD bliski telewizyjnemu, GroupM rewiduje lekko prognozę wzrostu dla e-wideo 30.03.2020 Pressroom raport badanie reklama Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania
Pressroom Wavemaker: Youtube, Facebook i Netflix mediowymi „must have” Polaków 24.03.2020 Pressroom raport badanie telewizja Poleć FB TW IN 19 19 udostepnień 2 2 minuty czytania
Pressroom Wavemaker z nowym pozycjonowaniem i identyfikacją wizualną 13.03.2020 Pressroom identyfikacja wizualna CI Wavemaker Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania