
26.09.2022
ŠKODA rusza z projektem „Wszystko, co ważne”, do którego zaprosiła popularnych polskich podcasterów
26.09.2022
ŠKODA rusza z projektem „Wszystko, co ważne”, do którego zaprosiła popularnych polskich podcasterów
11.03.2021
Dominika Matusiak dołącza do agencji SŁUCHAM
19.02.2021
Agencja SŁUCHAM reprezentuje twórców podcastu „Rock i Borys”
12.01.2021
Agencja SŁUCHAM wspiera aplikację BookBeat na polskim rynku
26.11.2020
Agencja SŁUCHAM rozbudowuje zespół
23.09.2019
Marta Niemira (SŁUCHAM): Polski rynek podcastów dopiero się rozwija
29.08.2019
LifeTube i SŁUCHAM strategicznymi partnerami – stworzą pierwszą sieć dla podcasterów
09.10.2017
Rusza kampania społeczna uwrażliwiająca na potrzebę dialogu „Szanuję. Słucham.”
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu