
19.11.2021
„Polskie słodycze na polskie święta” w kampanii telewizyjnej Colian
19.11.2021
„Polskie słodycze na polskie święta” w kampanii telewizyjnej Colian
06.07.2020
Colian z nowym dyrektorem marketingu Dywizji Słodyczowej
26.03.2020
Colian przekaże 50 tysięcy maseczek dla szpitala w Kaliszu
17.03.2020
Colian przekaże 160 tysięcy produktów szpitalom zakaźnym
23.10.2017
Jan Kolański pierwszym Polakiem z nagrodą European Candy Kettle Award
dzisiaj
Nowy wskaźnik widoczności reklam w grach – IAB Polska wprowadza wytyczne 3D Viewability
wczoraj
Związek Stowarzyszeń Rady Reklamy wybrał nowy zarząd. Na czele stanęła Katarzyna Borucka
wczoraj
SARE „Komunikacja marketingowa w epoce cyfrowego przeciążenia”: co trzeci Polak kupuje z e-maila [PATRONAT]
4 dni temu
„Młodzi Polacy vs alkohol”: ponad 80 proc. Polaków w wieku 18-25 lat korzysta z alkoholu [RAPORT]
4 dni temu
Rusza dom mediowy ATLAS Media