
19.11.2021
„Polskie słodycze na polskie święta” w kampanii telewizyjnej Colian
19.11.2021
„Polskie słodycze na polskie święta” w kampanii telewizyjnej Colian
06.07.2020
Colian z nowym dyrektorem marketingu Dywizji Słodyczowej
26.03.2020
Colian przekaże 50 tysięcy maseczek dla szpitala w Kaliszu
17.03.2020
Colian przekaże 160 tysięcy produktów szpitalom zakaźnym
23.10.2017
Jan Kolański pierwszym Polakiem z nagrodą European Candy Kettle Award
wczoraj
OnlyBio i UAUproject – artystyczna współpraca przy projektowaniu grzebienia do włosów pod prysznic
2 dni temu
Answear.com wprowadza kolekcję Renewed z cyfrowymi paszportami produktu dla odzieży upcyklingowej
2 dni temu
PR z przeszkodami, czyli współpraca Runmageddon i Good One PR
3 dni temu
„Smartflacja”, czyli sprytne sposoby Polaków na tańsze zakupy według badania Mastercard [RAPORT]
3 dni temu
MKiDN w ramach kampanii „Odwiedź kulturę na wakacjach” udostępnia wyszukiwarkę wydarzeń kulturalnych w Polsce