
11.03.2025
„Buy European”: Europa stawia na lokalne produkty
11.03.2025
„Buy European”: Europa stawia na lokalne produkty
15.06.2023
WINIARY i Netto rozpoczęły wspólną akcję „Wygrywanie za niemarnowanie”
26.09.2022
Biedronka najchętniej odwiedzanym dyskontem spożywczym [raport]
25.07.2022
Ponad 100 inicjatyw otrzymało wsparcie w ramach programu Sąsiedzka Pomoc
24.01.2022
VMLY&R agencją digital sieci Netto Polska
12.02.2021
Ruszyła kampania EB Netto: Pracownicy w centrum uwagi
27.04.2020
Netto pozwoli sprawdzić, ile osób aktualnie robi zakupy w sklepach sieci
06.09.2019
Netto stawia na ekologię i wycofuje plastikowe patyczki higieniczne
05.08.2019
Netto stworzyło aplikację dla swoich pracowników
01.04.2019
Netto wprowadza aplikację „Nie marnujemy żywności”
wczoraj
Poznaliśmy finalistów konkursu PR Wings 2025
2 dni temu
Allegro testuje usługę Allegro OdZyskaj
2 dni temu
Startuje XVII edycja konkursu Sukces Pisany Szminką [PATRONAT]
2 dni temu
Kto naprawdę sięga po chipsy? Zaskakujący profil konsumenta [BADANIE]
3 dni temu
16.10 pierwsze czytanie projektu DSA w sejmie. W tle zarzuty o cenzurę