18.01.2021
Media i agencje o ofercie reklamowej na rok 2021 w panelu interaktywnym IAA Polska
18.01.2021
Media i agencje o ofercie reklamowej na rok 2021 w panelu interaktywnym IAA Polska
03.12.2020
Raport IAB Polska: pandemia COVID-19 nie zmieniła poziomu zaufania internautów do marek
12.10.2020
Jak mierzyć efektywność komunikacji cyfrowej? Premiera Leksykonu IAB Polska
16.04.2018
Czy sztuka kobiet jest delikatniejsza, bardziej dekoracyjna? – panel dyskusyjny
dzisiaj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
dzisiaj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
wczoraj
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
wczoraj
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean
wczoraj
Podwójna wartość awansu na EURO. Kilkadziesiąt milionów złotych premii dla PZPN