![Upoluj książkę Adama Łaszyna „e-Kryzys. Jak zarządzać sytuacją kryzysową w internecie” [konkurs]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2020/09/28795_l2-142x0-c-default.jpg)
29.09.2020
Upoluj książkę Adama Łaszyna „e-Kryzys. Jak zarządzać sytuacją kryzysową w internecie” [konkurs]
29.09.2020
Upoluj książkę Adama Łaszyna „e-Kryzys. Jak zarządzać sytuacją kryzysową w internecie” [konkurs]
21.06.2018
Największe polskie firmy zbyt słabo przygotowane na kryzys [badanie]
06.06.2018
Zatrucia klientów Green Caffè Nero: modelowa komunikacja kryzysowa [opinie]
25.04.2018
Strategia słuchania – budowanie wizerunku na bazie potrzeb społeczności
dzisiaj
Allegro testuje usługę Allegro OdZyskaj
dzisiaj
Startuje XVII edycja konkursu Sukces Pisany Szminką [PATRONAT]
dzisiaj
Kto naprawdę sięga po chipsy? Zaskakujący profil konsumenta [BADANIE]
wczoraj
16.10 pierwsze czytanie projektu DSA w sejmie. W tle zarzuty o cenzurę
wczoraj
Opoczno promuje nową kolekcję i łączą AI z klasycznym filmem